Ken
High Score Hunter
De eerste Nozomi meeting is voorbij en het was zeer geslaagd.
Een selectie van de foto's
http://s913.photoshop.com (Nozomi album)
En een Youtubie:
Altijd al eens Ketsui, Mushihime futari en Death Smiles willen spelen? Altijd al eens willen weten of dat ene forumlid nou echt zo goed is in Street Fighter?
Het is op 9 februari a.s. alweer 3,5 jaar geleden dat we het Nozomi forum oprichtten. Misschien dat het ter gelegenheid van deze mijlpaal en het feit dat er behoorlijk wat cabsowners zijn nou eindelijk maar eens tijd wordt een Nozomi meeting te organiseren met veel cabs, games en bier.
Helaas heb ik op dit moment slechts 1 cab thuis staan en is de ruimte enigszins beperkt.
Is er iemand bereid zijn heiligdom met wat meer cabs met minimaal 2 cabs beschikbaar te stellen voor de eerste Nozomi meeting?
Voordat ik nou een definitieve datum geef of vraag wie er allemaal komt wil ik eerst een locatie vinden. Laat het even weten!!!
Een selectie van de foto's
http://s913.photoshop.com (Nozomi album)
En een Youtubie:
Altijd al eens Ketsui, Mushihime futari en Death Smiles willen spelen? Altijd al eens willen weten of dat ene forumlid nou echt zo goed is in Street Fighter?
Het is op 9 februari a.s. alweer 3,5 jaar geleden dat we het Nozomi forum oprichtten. Misschien dat het ter gelegenheid van deze mijlpaal en het feit dat er behoorlijk wat cabsowners zijn nou eindelijk maar eens tijd wordt een Nozomi meeting te organiseren met veel cabs, games en bier.
Helaas heb ik op dit moment slechts 1 cab thuis staan en is de ruimte enigszins beperkt.
Is er iemand bereid zijn heiligdom met wat meer cabs met minimaal 2 cabs beschikbaar te stellen voor de eerste Nozomi meeting?
Voordat ik nou een definitieve datum geef of vraag wie er allemaal komt wil ik eerst een locatie vinden. Laat het even weten!!!