What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Arcade Meeting

OH mehn! Hertog Jan bier, lekkere hapjes, games,,,heaven on earth!
Volgende keer ben ik er ook bij, nu al zin in.
 
Ik heb de link naar de pics en video in de openingspost gezet mochten jullie het nog eens bekijken en niet willen zoeken in de topic.
 
Hè hè, ben eindelijk thuis gekomen. Was een beetje verdwaald daar boven in de polder :P

Maar het was inderdaad een toffe dag, en zeer goed verzorgd. Ook namens mij bedankt Elpancho voor de ontvangst en het nodige vocht. en Psykick uiteraard voor de heerlijke turkse lekkernijen.

dit gaan we zeker nog een keer doen.

ElPancho, toch wel erg vette Gnet games gescoord. Thanks.
 
Dacht ik wel dat die Gnets binnen jouw smaak vielen.

Glad you like 'm :D
 
Redneck":18f3ekq3 said:
OH mehn! Hertog Jan bier, lekkere hapjes, games,,,heaven on earth!
Volgende keer ben ik er ook bij, nu al zin in.

Misschien volgende keer in Apeldoorn ??.
Ik heb de ruimte...
 
Misschien een 2D Shooter festijn , met wat wedstrijden op verschillende consoles en Arcadekasten

Ik heb consoles/games zat.. :)
 
count me in! ik neem wel me lindy mobo en wat naomi spul mee dan is dat goed? :lol:
 
Klinkt als muziek in mijn oren!! :D Beetje afhankelijk van de datum, heb zowel prive- als werk-technisch redelijk wat weekendverplichtingen .... Maar gimme a date en ik ga het proberen te regelen :mrgreen:
 
rklok":1mlhqxzv said:
Redneck":1mlhqxzv said:
OH mehn! Hertog Jan bier, lekkere hapjes, games,,,heaven on earth!
Volgende keer ben ik er ook bij, nu al zin in.

Misschien volgende keer in Apeldoorn ??.
Ik heb de ruimte...
Wanneer? hehe.

Nee, zou zeker tof zijn en ook mooi centraal trouwens Ronnie.(leg m'n matras wel in je opslag ruimte haha)
 
rklok":3pw1req0 said:
Misschien een 2D Shooter festijn , met wat wedstrijden op verschillende consoles en Arcadekasten

Ik heb consoles/games zat.. :)

Ben zeker van de partij. Misschien ergens in het najaar? Een ritme van 1x per halfjaar is mooi.
 
Yesssss.. ik weet niet of het toegestaan is de orgasmes zo dicht op elkaar te mogen beleven... maarree.. Count Me In...
 
pooyan":1t3md73h said:
rklok":1t3md73h said:
Misschien een 2D Shooter festijn , met wat wedstrijden op verschillende consoles en Arcadekasten

Ik heb consoles/games zat.. :)

Ben zeker van de partij. Misschien ergens in het najaar? Een ritme van 1x per halfjaar is mooi.

Ja , goed idee, ik zal eens wat data gaan bedenken...
 
Doe maar als je kleine net geboren is Ronnie, dan wordt je de hele tijd afgeleid door het geschreeuw en gekrijs en kun je nog geen eindbaas raken.
hehehehe, ik ben erbij.
 
Back
Top