Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Ben vanmiddag dus naar de Nintendo World Show geweest in Makuhari Messe. 3 uur wachten voor een potje Zelda terwijl ie volgende week uitkomt hahaha. Het leek niet eens zo druk op de 'beursvloer' zelf, maar iedereen stond gewoon in de rij. Het was wel apart te zien, overal rijen omdat mensen er blijkbaar geen genoeg van konden krijgen. Ik heb ook een foto van de lijst met games en de wachttijden per game, wel grappig. Bij binnenkort kreeg iedereen een Wii tas met een guide, wel een leuk dingetje als herinnering.
Foto's komen later vandaag online op de frontpage, hou het dus even in de gaten.
Foto's komen later vandaag online op de frontpage, hou het dus even in de gaten.