What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo Wii Launch: yay or nay?

Ben vanmiddag dus naar de Nintendo World Show geweest in Makuhari Messe. 3 uur wachten voor een potje Zelda terwijl ie volgende week uitkomt hahaha. Het leek niet eens zo druk op de 'beursvloer' zelf, maar iedereen stond gewoon in de rij. Het was wel apart te zien, overal rijen omdat mensen er blijkbaar geen genoeg van konden krijgen. Ik heb ook een foto van de lijst met games en de wachttijden per game, wel grappig. Bij binnenkort kreeg iedereen een Wii tas met een guide, wel een leuk dingetje als herinnering.

Foto's komen later vandaag online op de frontpage, hou het dus even in de gaten.

En de jongens bij de douane hebben vandaag weer aangegeven dat het pakket nog niet vrijgegeven wordt. Godsakkerloot zeg. Dit is nu de 5e werkdag. Dus dat betekent dat ik er nog wel enkele te gaan heb ;)

Meteen even gebeld natuurlijk en wat blijkt; de aardige mensen die mijn Wii verzonden hebben hebben als waarde van het pakket ÉÉN FUCKING DOLLAR opgegeven te hebben. Ja die jongens bij de douane zijn nu natuurlijk behoorlijk geprikkeld...

Zucht....

Baki heb jij em inmiddels al binnen?

Daar lijkt het gvd wel op ja!

Maar ik mag aannemen dat ze komende week wel klaar zijn met hun machtsspelletje

De games (Red Steel, Zelda, Rayman Raving Rabbids, Excite Truck en Call of Duty 3) zijn in ieder geval binnen... niet dat dat het er beter op maakt :p

THE HORROR :P

horrorgl3.jpg

Oh, oh :( Ik zie het al aankomen dat ze hem pas na 8 december opsturen. Naaiers.

@Ken: Ben jij bij de Japanse Wii launch geweest? Foto's?

Ja ben benieuwd. Ik dacht dat Ken er ook eentje ging halen zelfs

Ik ben niet bij de launch geweest en ik heb ook geen Wii gekocht.
Ik ga niet weer 12 uur in een garage liggen wachten, het was gewoon net zo druk als met de PS3 overal geloof ik. Check filmpjes op youtube van rij in Shinjuku, wederom ziekelijke taferelen. Ik denk dat nieuwe shipments snel genoeg komen en bovendien heb ik nu nog steeds de voorkeur voor een PS3. Want de Wii is cheap, maar je mag er wel de retrocontroller bijkopen, nunchucks en remokons zijn los en nogal prijzig, beetje belachelijk.

Ik krijg morgen mijn Wii + Zelda + Retro controller + 2000 Wii Points + Wii Play + Extra Nunchuck + Extra Wiimote binnen.

Beter. Ik heb net een telefoontje gehad van UPS. Ik had ze gisteren gecontacteerd wat er nu in godsnaam aan de hand is bij de douane.

Blijkbaar (dikke bullshit natuurlijk) kunnen ze bij de douane de waarde niet achterhalen dus hun vraag was of ik kon bewijzen wat ikbetaald heb. Dus dat heb ik net allemaal op verzoek doorgemaild. Nu maar hopen dat ik voor het einde v h weekend die shit in huis heb gvd.

Net telefoontje gehad! Ik kan em nu komen oppikken!!

Dus vanavond heb ik mij Wii dan eindelijk in huis...

En weet je wat ik moet betalen voor import en admin. kosten? FOKKING 98 euro. Dure Wii :roll:

Gameholic":1vtmtt2r said:
Net telefoontje gehad! Ik kan em nu komen oppikken!!

Dus vanavond heb ik mij Wii dan eindelijk in huis...

En weet je wat ik moet betalen voor import en admin. kosten? FOKKING 98 euro. Dure Wii :roll:

Oei, das een aardige aanslag. Had je een Premium 360 kunnen kopen, haha :P.

Hahaha achja die 360 staat hier ook alweer een jaar te brullen in de woonkamer

Eerste impressies;

Wii Sports is zeker cool. Vooral Tennis natuurlijk. Maar volgens mij moet je dit echt in de multiplayer stand spelen. Het totaal geeft in ieder geval een goede indruk van de mogelijkheden van de Wii.

Dadelijk mijn games maar eens spelen, heb nu:

Zelda TP
Red Steel
Excite Truck
Rayman Raving Rabbids
Call of Duty 3
Super Monkey Ball Banana Blitz

Cheeeers gasten!

Nice man :)
Wii Sports is echt leuk om te doen. Ik heb Wii Tennis op de gameplay gespeeld en het is echt anders dan ik had verwacht. Excite Truck is opzich ook nog wel leuk, maar als ik jou was zou ik mezelf nu lekker opsluiten en Zelda gaan spelen :P
Veel plezier ermee dude!
:jealous:

dat wordt opzeker een yay, alleen voor de prijs wil ik het wel doen, en ik ben toe aan wat goeie nintendo style gaming.
Me nes staat al te lang ingepakt, ik wil al tijden een snes die ik maar steeds niet koop en om eerlijk te zijn wil ik alles van nintendo hebben gewoon voor de heb.
nou dat was het, ik ga eens kijken of ik er nog 1 kan after orderen aangezien pre orderen geloof ik een onmogelijkheid is.,

Ik heb mijn Europese Wii net een uurtje binnen :)

1165401684.jpg

Voor degene die ook online gaan:

Rano
1761 - 3304 - 3329 - 8177

Ziet er zeker goed uit ;) Ik moet even kijken of Connect24 bij mij werkt op mijn US Wii. En ik moet oppassen voor die update die je Wii kan verknallen (waren een paar gevallen van in de VS/Canada).

Nu nog wachten op de component kabels he :)

Back