What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo Switch

Ik geef je geen ongelijk. Wat een enorme baggerstart voor Nintendo.
De line up: Zelda, en verder NIKS!!!! maanden lang!!!

tumblr_inline_mvv90fWBnr1razod5.png
 
Heb de switch ondertussen ook echt verkocht. Als iets net na release vele weken niet aan staat zegt dat wel genoeg.
Ipv nieuwe toffe games komt er een mario kart 8 reboot en die vond ik al geen reet aan.
Nee juiste keuze voor mij.
 
Hm, zonde. Voor mij ook de reden om nog even een half jaar te wachten hiermee.
Nog volop plezier met af en toe de WiiU af te stoffen :-D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
De Wii U vond ik ook behoorlijk tegenvallen tbh. Alleen Zombi U was echt een game die ik leuk vond die goed gebruik maakte van die tablet controller.
Die Zelda was ook waardeloos. Nee na de Cube lijkt Nintendo voor mij klaar...zonde dat wel.
 
Ik heb de xbox one,s en de ps4 pro heb ik in geen maanden aangehad de switch wou ik toen de tijd ook kopen nooit gedaan.
speel eigenlijk alleen maar op de pc,s.
 
Zelda is de Topgame maar het is nou ook weer niet zo dat het de enige game is. Zitten ook twee lego titels op, splatoon, 1-2, switch.
En nog iets. Heb inmiddels vernomen dat Monster Hunter er aan komt.
 
aanbod is inderdaad nog wel wat karig, maar beter een paar goede als een hoop bagger.
voor m'n dochters is het wel een leuk apparaat, als houden ze niet zoveel van games als ik zou willen :P
 
Ik heb ook enkel Zelda tot nu toe, al een maand niet meer gespeeld. Monster Hunter lijkt me wel wat en de nieuwe Mario.
 
Deze Zelda is zwaar over rated vind ik. Want de essentie van wat een Zelda game goed maakt is helemaal ruk en dat zijn de tempels. Je doet allerlei moeite om toegang te krijgen tot een tempel, er één te vinden en dan wil je ook uitdaging. Nou in BotW is het kaasje, wat een lachertjes. Leuk al dat roamen, met frame drops, en je eigen prakje maken (stelt niks voor), maar dat ging mij snel vervelen. Ook de kleine tempeltjes zijn schraal. Echt zoeken naar pieces of heart is er niet bij in deze Zelda.
Er zijn genoeg mensen die deze soort van reboot geweldig vinden maar ik trok het op een bepaald moment niet meer, geen zin meer erin.
Het zal er ook mee te maken hebben dat ik die blije Nintendo games niet meer trek, die kleurtjes.
 
ik mis trophies/achievements, lekker zelda helemaal 100% door is veel leuker met een digitale beloning
 
Ik heb zelf geen switch maar zit vaak bij mijn maat. Framedrop op de handheld weet ik niet maar op tv geen drop gezien. Kan misschien ook aan de refresh rate van de tv liggen?
 
Ratson":hmsi3dwg said:
Kan misschien ook aan de refresh rate van de tv liggen?
Nee, dat is gewoon de Switch. Maareh framedrops, tearing, crashes is heel normaal hoor in deze generatie. Nobody gives a fuck. Games worden gewoon verkocht. Dus ik verwacht dat dit vanaf nu gewoon normaal blijft voor alle komende generaties.
 
Heb het wel gelezen over die framedrop, zal eens scherp gaan opletten. Ik heb echt haviksogen maar was tot nu toe nog niet opgevallen.
 
Vanaf de N64 is dit zelfde altijd al aan de hand geweest, alleen dit keer brachten ze gelijk Zelda uit. Op de N64, Cube en Wii U moesten mensen jaren wachten op Zelda, 3e partijen die niets releasen op Nintendo omdat de console underpowered is...1 grote Deja Vu. Wat was ik blij dat de PS1 uitkwam toendertijd. Ik heb absoluut geen haast om iets van Nintendo te kopen, het is sowieso altijd het zelfde..mario,zelda,smashbros... been there done that. Mijn SNES heb ik nog wel
 
ZeMMiK":5anfpfdr said:
Vanaf de N64 is dit zelfde altijd al aan de hand geweest, alleen dit keer brachten ze gelijk Zelda uit. Op de N64, Cube en Wii U moesten mensen jaren wachten op Zelda, 3e partijen die niets releasen op Nintendo omdat de console underpowered is...1 grote Deja Vu. Wat was ik blij dat de PS1 uitkwam toendertijd. Ik heb absoluut geen haast om iets van Nintendo te kopen, het is sowieso altijd het zelfde..mario,zelda,smashbros... been there done that. Mijn SNES heb ik nog wel

De N64 wilde ik toen wel heel graag.
Maar meer om de 3dfx en alles 3D.Dat was best revelutionair
 
Da Dude":j7pjlpcx said:
ZeMMiK":j7pjlpcx said:
Vanaf de N64 is dit zelfde altijd al aan de hand geweest, alleen dit keer brachten ze gelijk Zelda uit. Op de N64, Cube en Wii U moesten mensen jaren wachten op Zelda, 3e partijen die niets releasen op Nintendo omdat de console underpowered is...1 grote Deja Vu. Wat was ik blij dat de PS1 uitkwam toendertijd. Ik heb absoluut geen haast om iets van Nintendo te kopen, het is sowieso altijd het zelfde..mario,zelda,smashbros... been there done that. Mijn SNES heb ik nog wel

De N64 wilde ik toen wel heel graag.
Maar meer om de 3dfx en alles 3D.Dat was best revelutionair
Toch was de playstation 1 er eerder, en dat was ook allemaal polygonen en 3D. De reden dat ik destijds geen Nintendo 64 kocht is omdat ik een PS1 had. En ik ben beslist geen Nintendo fanboy. Zit er niet zo hard in als Zemmik, maar Nintendo is ook niet mijn 'merk'
 
Cageman":1od3am3i said:
Toch was de playstation 1 er eerder, en dat was ook allemaal polygonen en 3D. De reden dat ik destijds geen Nintendo 64 kocht is omdat ik een PS1 had. En ik ben beslist geen Nintendo fanboy. Zit er niet zo hard in als Zemmik, maar Nintendo is ook niet mijn 'merk'

Voor mijn gevoel waren ze er beiden tegelijk ongeveer, maar dat kan ook aan mijn herinneringen liggen. Man wat was dat een mooie tijd, Nintendo 64 (ook Super Nintendo) spellen huren bij de Videoland. Weet nog wel dat we dagen er over deden om een paar sterren te halen in Mario 64.

Mis vroeger... Nintendo zuigt hard tegenwoordig.
 
mis vroeger :-) , je bent ouder geworden ook....dan kunnen sommige dingen je ook minder boeien...
 
Back
Top