Psykick
Loop Survivor
cocobolo":n1yoapxq said:Psykick":n1yoapxq said:Ja, ik vind dit echt klote, omdat ik hem teleurstel natuurlijk, maar het rotte is dat ik dan zelf ook teleurgesteld zou zijn :?
Geen enkel probleem Hasan, blij dat je er blij mee bent![]()
Psykick":n1yoapxq said:Als ik hem verkoop is hij de eerste die ik benader!
Super! Prima toch?![]()
Zeker