What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ninja assault namco te koop

retrocab

Candy Cab Regular
en weer een mooie machine te koop

een ninja assault van namco

is in zeer mooiestaat en werkt goed
Naomi oke guns oke ,met recoil,monitor oke geen burn

kast zelf zeer mooi
prijs 375 euro

DSC09146_zps351031f4.jpg
[/url][/img]

DSC09149_zps02ba33ef.jpg
[/url][/img]

[imgDSC09145_zps2fe297bd.jpg][/img]

gr robert

ps leuke ruil ook goed

Ik heb die kast gezien. Het is een pareltje. 375 is een hele hele hele goeie steal en van een super verkoper. Hier gaat de koper geen spijt van krijgen. Als ik die Vampire Night niet net had zou ik deze zaterdag meteen op komen halen! Die recoil is ook echt sick!

hi thnx ja heb hekel aan om rommel te verkopen
en hoef er al zeker niet rijk van te worden

ben in onderhandeling met hasan

gr robert

Robert, ben jij degene die een tijdje geleden op Marktplaats ook een advertentie had staan? Ik heb pasgeleden contact gehad met iemand (collega van je, denk ik), en daar stond ook een Ninja Assault tussen. Ook in zo'n goede staat. Maar destijds ook een Sega Rally 2, Star Wars, Silent Scope EX..

Als dit dezelfde kast is als hier kan ik alleen maar beamen dat je prachtige spullen aanbiedt tegen supergoede prijzen :) Had ik maar meer geld te besteden :D

hoi
idd dat idd denk ik die adv maar die was niet van mij,ik heb toen idd een aantal kasten defect gekocht

daar zat de ninja tussen,maar ff voor de goede orde ben geen handelaar hoor
het is voor mij echt hobby
daarom prijs ik ze scherp,dat forum leden ze ook kunnen kopen

gr robert

ps de ninja had het scherm alleen defect

Da Dude":1m05fqh2 said:
WEL ja, foutje.. had eerst staan niet duur.

ZEKER WEL NETTE PRIJZEN!!!!!

Kon een kleine glimlach ook niet onderdrukken...

Robert is een topgast en een bijzonder deskundig persoon op het gebied van cabs. Ben niet al te lang geleden op bezoek geweest bij em ivm een tweede Daytona (helaas moeten laten voor wat het was ivm verkoop huis en wensen van ex om niet alles volgeplempt te hebben), maar je valt stijl achterover als je zijn game ruimte betreedt....

retrocab":1b7i3vvo said:
ja ik ook, alleen hasan was hem voor
ben benieuwd

Pech voor mij, ik heb een keurig berichtje van Hasan en hij verheugt zich ook erg op deze kast dus dan is dat uiteraard helemaal goed. Wie weet verkoopt hij hem over een tijdje wel weer ;-) En dan had ik maar niet een dagje moeten overslaan met hier op Nozomi kijken naar de nieuwe berichtjes ;)

(maar mocht iemand nog een Ninja Assault hebben staan ..... 😉 :mrgreen: )

Ja, ik vind dit echt klote, omdat ik hem teleurstel natuurlijk, maar het rotte is dat ik dan zelf ook teleurgesteld zou zijn :?

Als ik hem verkoop is hij de eerste die ik benader!

Psykick":3jdulv0r said:
Ja, ik vind dit echt klote, omdat ik hem teleurstel natuurlijk, maar het rotte is dat ik dan zelf ook teleurgesteld zou zijn :?

Geen enkel probleem Hasan, blij dat je er blij mee bent :D

Psykick":3jdulv0r said:
Als ik hem verkoop is hij de eerste die ik benader!

Super! Prima toch? :)

Thnx Robin, het gaat erom dat we dan natuurlijk met zo veel mogelijk ervan kunnen genieten in het NGC. Ik wilde hem vooral graag hebben omdat dit een Namco cab is met een Naomi (Sega) board onder de motorkap. Erg benieuwd hoe dat samen werkt.

Back