What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

nieuwe Arcade in duitsland ;)

Goed idee, en wie weet werkt het....

Maar ik word niet echt warm van de games die in het lijstje staan... dan maar het NGC :P

WOW!! Jeetje man, dat is pas weer eens een Gaming Center! Wat een bruute venue en precies hetgeen ik ooit zou willen doen, maar ja heb je aardig wat centen voor nodig.

Ik ga alvast sparen voor een weekendje Berlijn, who's with me?

Thnx for sharing Dexx ;)

niet warm van?? er staan genoeg classics, en natuurlijk de Japanse muziek games he :P helemaal MIJN smaak

DLX":o5fijeth said:
Goed idee, en wie weet werkt het....

Maar ik word niet echt warm van de games die in het lijstje staan... dan maar het NGC :P

Dat vind ik wel heel dedicated en tof van je, maar zoals zij het doen is wel hoe het voor het grote publiek werkt.

Ik zou idd ook een andere lineup hebben, maar ze hebben iig een heel goed begin hehe

Ik wil ook wel mee :) kost net zo veel als een dagje efteling :) Maar ik vraag me af of het op de lange termijn gaat werken.... naja tijden veranderen en wie weet!

Edit; Ja Has, ik weet ook wel dat het wat meer is dan een Arcade.... maar zeg nou zelf.... er staat nog geen GigaWing of wat dan ook in de line-up :P

Het is leuk voor een dagje uit inderdaad.

ik ga zeker wel :) heb m'n pa al aangetikt van.. ehh, zullen we als dit open is.. daar naartoe gaan??? hij: ok, doen we :)

Damn... Gaat mooi met de arcade scene! En ze hebben Taiko no Tatsujin!!! :D
Alleen daarvoor zou ik al heen willen!

studentzki":28ft5j1q said:
Damn... Gaat mooi met de arcade scene! En ze hebben Taiko no Tatsujin!!! :D
Alleen daarvoor zou ik al heen willen!

same here :mrgreen:

Nice! Als het zo ver is dan ben ik game ;)
Moet eerlijk zeggen dat ik er behoorlijke vraagtekens bij heb. Bij jobs staat een vacature voor account manager investor relations... Lijkt me een indicatie dat ze de knaken nog niet rond hebben. Daarnaast zou er ondertussen wel een bouwlog te vinden moeten zijn van de venue... hopelijk heb ik het fout.

Cool! Metal Gear Arcade en Darius Burst!
Als het goed is komt die eerste naar Apeldoorn eind februari...

rklok":iy981jsj said:
Cool! Metal Gear Arcade en Darius Burst!
Als het goed is komt die eerste naar Apeldoorn eind februari...

O Rly? :mrgreen: dan kom ik ook nog wel een keertje kijken

Zalig. Vraag me wel af of die investering er uit te halen valt. We zitten hier natuurlijk op een arcade forum, maar hoeveel mensen lopen er nog warm voor? De race simulators met motion kunnen waarschijnlijk nog op genoeg intresse rekenen.

Cageman":1iw8j6v0 said:
Holy fuck!

Ja, dat komt toch ook wel 100% overeen met wat ik regelmatig droom :-)

Ik droom toch wel over andere dingen hoor cage :P

Back