What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

rklok":2uoc4p4x said:
De Aero cities zijn in goede staat , werkend en met goede schermen, leuke compacte kasten trouwens..
Zeker weten en als ik de duiten had en de ruimte had ik er zeker eentje van je overgenomen Ronnie.

en weer verlaat een tevreden klant het RKLOK pand :):)

Sega Blast city & Sega AERO in dit geval...

HPIM2893.JPG

Lachen man, echt zwaar kikke dat dit allemaal gebeurt en de Japanse arcade scene leeft.

rklok":2q1rqylm said:

zeker weten! allebij top kasten, van de blast wist ik al dat die goed was, maar de aero city heeft me aangenaam verrast, echt nog een topscherm met zero burnin.

thnx Ronnie. :D

nu alleen nog uit elkaar en naar boven...... :roll:

all.jpg

Pat7o":20ek79ns said:
rklok":20ek79ns said:

zeker weten!

thnx Ronnie. :D

nu alleen nog uit elkaar en naar boven...... :roll:

all.jpg
Mooie aanwinsten man! 8)
Die Aero is zeker een mooie cab en voor z'n leeftijd in zeer goede staat!
Heeft je zeker wel enige moeite gekost om hem naar boven te tillen he?

thnx almighty, ben er erg blij mee!
ja, ze moeten alledrie nog naar boven, ga daar van de week is rustig de tijd voor nemen.

Gefeliciteerd man !
Het is dat je die aero hebt mee genomen, anders had ik het gedaan. De andere heb ik ook gezien bij Ronnie vandaag, en dat is ook een top exemplaar. Ik laat hem even schieten, heb mijn oog op iets anders laten vallen.
De aero lijkt me simpel genoeg uit elkaat te halen, maar de blast .... die ziet er knap zwaar uit.
Succes met alles en ff wat pica's als ze draaien :)

Gefeliciteerd! Leuk zo'n Sega familie. Wat die Aero betreft heb je waarschijnlijk erg veel geluk gahad om een goed exemplaar te treffen. Ben wel benieuwd naar wat details over de Blast City als je zover bent. Succes met de verhuizing!

de Aero is kleiner, maar zeker niet licht; is helemaal van metaal terwijl de blast veel kunstof heeft...ik denk zelf dat de blast niet al te moeilijk is om uit elkaar te halen; ik haal denk ik alleen het cp eraf en de monitor eruit...dan moet die wel door de trapopening kunnen.
ben inderdaad wel happy met de aero, die andere was overigens ook in goede staat.
het begint zeker een kleine Sega familie te worden...

Hé jongens, ik lees dat jullie nogal lyrisch zijn over de aero. De kast ziet er inderdaad wel aardig uit, maar wat maakt een aero zo bijzonder?

Het is gewoon een kleine mooie compacte cab en volgens mij zie je deze cabs ook niet zoveel en al helemaal niet in deze staat zonder burning.
Heb ze zelf met beide gezien en zagen er echt keurig uit en voor de leeftijd al helemaal.(bj 1988)

Gefeliciteerd Rob, die gameroom zal er nu zeker wel komen. Heb je nu 3 cabs afgenomen of is dat de astro die je al had?

ruderudie":2i27j88a said:
Gefeliciteerd Rob, die gameroom zal er nu zeker wel komen. Heb je nu 3 cabs afgenomen of is dat de astro die je al had?

ja, moet er nu echt eens aan beginnen! 😉
die astro is nog steeds diezelfde van Ronnie's eerste actie; ben er nog niet aan toe gekomen hem naar boven te sjouwen; moet ook nog ff ruimte maken in mijn gameroom.

Gameholic":2qe4npji said:
Pat7o":2qe4npji said:
8)
komt goed...

Verkoop je die Astro anders niet ;) dan hoef je em ook niet te gaan sjouwen haha

noop! maar Ronnie heeft er nog 2 staan als je echt een Astro wilt...

Correctie Ronnie heeft er gisteren 1 verkocht en heeft er dus nog maar 1 staan ;)

rklok":3tj7dke1 said:
Correctie Ronnie heeft er gisteren 1 verkocht en heeft er dus nog maar 1 staan ;)

En voor welke prijs mag ie weg? :) Zijn dat de foto's die in het gezamelijk inkoopactie-onderwerp staan?

Back