What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

Hier een link met wat info over de windy: http://set-in-led.0catch.com/arcade/konami-index.html

Ik vind het wel een mooie kast, maar kan iemand wat vertellen over de kwaliteit in verglijking met de new Astro, met name de monitor.

@rklok: Heb je wat meer info over de New Astro's die meekomen (conditie, fotootje)? 1-player of 2-player? Ik ben van plan om op korte termijn een tweede candy cab er bij te kopen, en ik zit sterk te denken aan een 1-player New Astro. Ze komen naast elkaar te staan en dan vind ik twee dezelfde kasten wel mooi.

Mits in een goede conditie vind ik de Windy één van de coolere cabs. Ik heb echter nog niet vaak een windy in goede conditie gezien, maar ben erg benieuwd naar eind november!

Ik hoop dat we in de toekomst nog eens een voorkeurscab kunnen importeren hier, een Neo 29 of capcom impress in goede staat zou toch het mooiste zijn.

Agree, Ziet er inderdaad wel goed uit. Als je zo die pics bekijkt lijkt de pcb ruimte wel beperkt net zoals bij de New Astro.

Maar, De Taito E2/3 hebben toch mijn voorkeur wat vormgeving en gebruik betreft.

Ik ben nu even aan het corresponderen met coinopexpress, aan de hand van de laatste newsletter. Even kijken wat daar de prijzen voor de cabs zijn, misschien dat dat ook een optie is voor de toekomst. Ruime keuze uit cabs en ze vragen ook altijd of:

- de cabs refurbed of ex arcade moeten zijn
- 1 of 2 player panel moeten hebben
- 110 of 220 volt moeten hebben

Het is wel alleen een optie als je het met een zending mee laat komen (zoals Ronnie) of een container vol laat komen.

Als ik wat prijzen ontvang zal ik ze hier posten

Heb laatst ook info gevraagt bij een australisch bedrijf (www.arcade-game-sales.com). In mijn geval was het al rendabel wat shippingcosts betreft als je 2 cabs liet komen. Verdere douane kosten, inklaring, tax niet meegerekend. 😉

Ik wilde destijds ook een cab inkoopactie doen, maar kwam net niet van de grond, ben er nu wel weer mee bezig en kan zomaar dat ik een container laat komen met iig een berg Egret 2 kasten. Laten we maar ff afwachten ;)

Komen er nog New Astro City's binnen Ronny? Ik zit er over na te denken om over onbepaalde tijd bovenstaande cab aan te schaffen, als ik een acceptabele kan vinden!

Er is een nieuwe zending binnen, ik ga er vanaf maandag mee aan de slag en laat dan weten wat er bij zit....

rklok":6y1m0k7z said:
Er is een nieuwe zending binnen, ik ga er vanaf maandag mee aan de slag en laat dan weten wat er bij zit....

Voor jou ook nog een verrassing of zo?

Anyhoe, Vol verwachting klopt ons hart.... :)

Hierbij de tussenstand :D :

HPIM2831.JPG

2X AERO City , getest and werkend...

HPIM2832.JPG

2X ASTRO City , getest en werkend...

HPIM2833.JPG

1X BLAST City, 1 x New Astro city, testfase....

HPIM2834.JPG

3X Verkocht op bestelling....

Back