A
Anonymous
Guest
De kwaliteit van die Aero cabs vallen inderdaad erg mee gezien de leeftijd.
goatboy":2bu7tb0r said:En als ik mocht kiezen voor nog een candy cab dan altijd nog een Atomiswave SD, Egret 2/3 of nog een New Astro City. Die dingen zien er gewoon geil uit.Maar da's dan mijn mening.
ruderudie":1jiknbks said:Ik snap alleen niet dat ze net zo duur moeten zijn als een astro, want welke gek heeft er liever een Aero dan een Astro?
Het is niet erg slim deze cabs nog te importeren, of het moet voor een prikkie zijn.
Ik was daar eentje vanPat7o":24qluv7p said:Ik kan me toch herinneren uit eerdere posts dat er zeker twee waren die in een Aero geintereseerd waren...nogmaals smaken verschillen..gelukkig.