What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuw houten kast project. Mini Naomi Uni (56k warning)

Super!
Als je er ooit een paar voor de verkoop maakt en ik heb geld dan ben ik de eerste bij je! ;)

wat zijn nu de precieze afmetingen van dit terror apparaat?

baal echt dat ik totaal geen ruimte heb om dit soort projecten te doen, misschien ook maar goed anders zou ik blijven gaan:)

Ik moet zeggen dat ik dat wit echt heel strak eruit vind zien, paar mooie decals erop en dat ding kan zo in de showroom.

Hoogte en breedte weet ik uit mijn hoofd 100cm bij 46 cm.
Diepte is geloof ik 50cm

Hij kijkt wel mooi wit he? :D
Idd nog wat leuke stickers maken.
Ik moet wel zeggen dat als je er bij staat toch wel kan zien dat ik wat slordigheden heb achtergelaten maar daar lig ik iig niet wakker van.

1 bij een halve meter.... wat een meesterlijke afmeting !
is er wel een beetje relaxed achter te zitten dan? of heb je je knieen in je nek?

Op zich zou dat toch ideaal zijn voor een hoop mensen, lekker in de hoek zetten en niet zo prominent aanwezig, alhoewel dat best mag als het er zo goed utiziet :)

ben benieuwd naar het eindresultaat!

Ik dacht dat ik deze al geplaatst had hier:

photo15.jpg

photo16.jpg

Geeft je geoed beeld van hoe klein/gtoot ie is.
Die lelijkerd ernaast is 1.82 m. 😉

Beetje een kast voor Mini-Me :lol:

Echt heel tof gedaan legztec. Erg strak!!

ik vind hem helemaal geweldig qua formaat, kun je er nog eens een paar van in je huis zetten hahaha.

ik dacht dus dat het een enorm terror ding was, grappig hoe bedrieglijk foto`s kunnen zijn.

Vet zou zijn als je er 2 naast elkaar heb staan, en die op de één of andere manier linkt met elkaar.

Dat is ook de bedoeling.
Ik heb de connectors er al voor liggen.
Er komt zo'n zelfde versie van de AW upright die met een switch als p2 gaat fungeren en andersom.
Mijn plannen zijn odm zo dat ik eerst de tweede kast ga maken voordat ik de stickers laat drukken zodat ik bijde stikkers op 1 vel kan laten drukken.

Wordt vervolgt...

Het project heet vooralsnog T-go voor mij, meer een codenaam eigenlijk.
De naam is afgeleid van iets persoonlijks voor mij wat voor jullie niet duidelijk zal zijn.
De naam van de kast zal denk ik gewoon Mini Naomi universal worden. Op de stickers die ik aan het onwerpen ben heb ik dat al staan.

Ik denk dat ik als tribute wel nozomi.nl en killercabs.com laat terugkomen omdat daar grotendeels de inspiratie en support vandaan komt.

Ben ff bezig geweest met de stickers die er op moet en komen.
Ik denk dat dit ze gaan worden.
(de twee int midden lange voor zijkkanten van de benen zeg maar.
Rechtsonder is het control panel
Linksboven is voor op de onderste case waar de game in zit.
minicity2.jpg

Ben op dit moment weer een stukje verder en heb de stickers iets aangepast aangezien ik mijn Naomi heb weggedaan.

minicity5.jpg

Ik heb hem inmiddels oook al binnen en het het contral panel asvast afgemaakt.

cpminicity.jpg

Ik hoop snel weer te posten als ik nog wat puntjes op de "i" zet.

Ziet er toppie uit. Alleen zou ik wel die Logitech logo's van de boxen weghalen, die zien er toch wel wat minder uit. Dat zou je misschien kunnen doen met wat nagellak remover en een wattenstaafje, dat doe ik soms wel eens met mijn F1 modellen wanneer ik er sigaretten reclame erop wil. Pas wel heel erg op, want mocht je teveel uitschieten met nagellak remover, dan gaat de lak eromheen ook weg en dan kan je wel eens je hele autotje weg moeten gooien of in dit geval je boxen!

DAY":oqn8b2er said:
Ziet er toppie uit. Alleen zou ik wel die Logitech logo's van de boxen weghalen, die zien er toch wel wat minder uit. Dat zou je misschien kunnen doen met wat nagellak remover en een wattenstaafje, dat doe ik soms wel eens met mijn F1 modellen wanneer ik er sigaretten reclame erop wil. Pas wel heel erg op, want mocht je teveel uitschieten met nagellak remover, dan gaat de lak eromheen ook weg en dan kan je wel eens je hele autotje weg moeten gooien of in dit geval je boxen!

Ok sjefke, gaat helemaal goed komen! :P
Ik denk dat iker gewoon een mooie zwart of wit egale sticker over heen ga plakken.
Ook om het gat van de volume regeling te dichten.

Tnx voor het advies iig.

Back