Ken":wwluqf16 said:
DAY":oqn8b2er said:Ziet er toppie uit. Alleen zou ik wel die Logitech logo's van de boxen weghalen, die zien er toch wel wat minder uit. Dat zou je misschien kunnen doen met wat nagellak remover en een wattenstaafje, dat doe ik soms wel eens met mijn F1 modellen wanneer ik er sigaretten reclame erop wil. Pas wel heel erg op, want mocht je teveel uitschieten met nagellak remover, dan gaat de lak eromheen ook weg en dan kan je wel eens je hele autotje weg moeten gooien of in dit geval je boxen!