Cageman":inq17j94 said:Ongezellig hok met lelijke muren, slechte verlichting en een linoleum vloer. Schril contrast met de epicness van de cabs
Cageman":1gogcogm said:Ongezellig hok met lelijke muren, slechte verlichting en een linoleum vloer. Schril contrast met de epicness van de cabs
sombetzki":1gogcogm said:Mooie collectie inderdaad. Blijf de Egret 29 toch mooi vinden!
ruderudie":vd7g708c said:Coole cabs, inrichting en opstelling cabs is 3x ruk. Ennuh, moet wel een racertje bij natuurlijk, kan prima met een vewlix minder. 2 pinballs is ook wel cool trouwens, als je de ruimte hebt...
Marcosan30":30m9mplw said:Sorry maar er zijn maar twee dingen die ik maar mooi vindt: 1. De verlichting boven de vewlix 2. De egret 2 :mrgreen:
sombetzki":2tzsyvvd said:Marcosan30":2tzsyvvd said:Sorry maar er zijn maar twee dingen die ik mooi vindt: 1. Anton 2. De egret 2 :mrgreen:
Marcosan30":23gaduw9 said:Marcosan30":23gaduw9 said:Sorry maar er zijn maar twee dingen die ik mooi vindt: 1. Anton 2. De egret 2 :mrgreen:
Zo fixed
Marcosan30":2kgrm2jq said:sombetzki":2kgrm2jq said:Marcosan30":2kgrm2jq said:Sorry maar er zijn maar twee dingen die ik mooi vindt: 1. Anton 2. De egret 2 :mrgreen:
Zo fixed