What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

nice gameroom

Jinxz

Pattern Reader
Kreeg van de week deze foto van een amerikaanse klant van me. Voor ieder wat wils:

My_Vewlix.jpg
 
Die cab in het midden lijkt mij raar vanuit alle hoeken behalve waar de foto is genomen. (Mag IMHO vervangen worden door een cocktail) Verder echt een zieke gameroom, zoiets wil ik later ook :D
 
Ongezellig hok met lelijke muren, slechte verlichting en een linoleum vloer. Schril contrast met de epicness van de cabs
 
Cageman":inq17j94 said:
Ongezellig hok met lelijke muren, slechte verlichting en een linoleum vloer. Schril contrast met de epicness van de cabs

Zelfs extreme make-over , man cave edition kan hier niks van maken.;)

Maar afgezien van de sfeer is de verzameling beter dan wat ik heb, ik zou geen nee zeggen!
 
Vast de kelder, Mooi setje cabs.
Hele huis onderkelderen en volgooien met Cabs. Dat zou wat zijn
 
Cageman":1gogcogm said:
Ongezellig hok met lelijke muren, slechte verlichting en een linoleum vloer. Schril contrast met de epicness van de cabs

De ruimte kan inderdaad wel een behoorlijke make-over gebruiken ;)


Dit afgelopen weekend stond ik op een beurs en had mezelf verwent door de Vewlix die ik bij had verticaal te maken en Raiden 4 erop te zetten. Wat een vette game man... niet normaal. 16:9 verticaal is gewoon bizar.
Het grappige is dat ik de cab als single player had neergezet en toen streetfighter of KOF13 aan stonden ging niemand spontaan zitten om te spelen. Toen Raiden IV aan stond wel.

sombetzki":1gogcogm said:
Mooie collectie inderdaad. Blijf de Egret 29 toch mooi vinden!

+1 Ik moest er ff aan wennen maar juist het feit dat ie "niet klopt" vanwege z'n symetrie kan ik nu wel waarderen.
 
Coole cabs, inrichting en opstelling cabs is 3x ruk. Ennuh, moet wel een racertje bij natuurlijk, kan prima met een vewlix minder. 2 pinballs is ook wel cool trouwens, als je de ruimte hebt...
 
ruderudie":vd7g708c said:
Coole cabs, inrichting en opstelling cabs is 3x ruk. Ennuh, moet wel een racertje bij natuurlijk, kan prima met een vewlix minder. 2 pinballs is ook wel cool trouwens, als je de ruimte hebt...

De inrichting is inderdaad te spartaans...kan wel wat meer sfeer en aankleding gebruiken, meer posters dus! Beetje vage opstelling, niet praktisch. Een Vewlix minder gaat em niet worden denk ik...die twee cabs met SSF4 zijn gekoppeld zodat je tegen elkaar kan vechten...is wel zo leuk bij een vechtspel. Kan helaas niet zien welke flipperkasten het zijn.
 
Sorry maar er zijn maar twee dingen die ik maar mooi vindt: 1. De verlichting boven de vewlix 2. De egret 2 :mrgreen:
 
Inderdaad lekker spelen met de reflectie van een tl buis in je scherm. Die Egret 2 blijft inderdaad een prachtige cab.
 
Back
Top