What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

Argh, zie die vette line-up man. Staan veel nieuwe kasten bij zeg, leuk om meer woodies te zien :D. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. De vrouw en kleine hadden het zwaar (kraamtranen en constipatie, ik zal jullie de details besparen) maar leuk te zien dat het wederom een succes was! Volgende keer beter!

Het was ook dit weer super gezellig
We hebben ons reuze vermaakt
Lekker gegeten en gedronken
Ook nog een hoodie gekocht met me forumnaam er op,
Die zit heerlijk,kan hem iedereen aanraden die hem nog niet heeft
Het was de reis vanaf Terschelling dubbel en dwars waard
Crew Nozomi, bedankt voor alles en tot de volgende keer
Dan proberen we weer van de party te wezen

Echt balen dat ik dit heb moeten missen, aan de posts te merken heb ik wat zeer tofs gemist! Hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn!

Epic epic epic!
D'r stonden weer ladingen met nieuwe games en d'r werd behoorlijk op los gegamed. Het was heerlijk om iedereen weer te zien en de nieuwe gezichten te zien genieten van de cabs.

M'n +4 had 2 kids meegenomen die erg verlegen bleken te zijn maar na een potje outrun en pod-racer sleurde ze hun ouders van game naar game. Te mooi.
Leuk weetje, de kids heten Sam & Max. Bazen namen in de game-scene natuurlijk;)

De Crimzon Clover setup was volledig te danken aan Vicious. Hij heeft een PC met game gedoneerd aan het NGC. Omdat het kan. Dikke props!

De streetfighter setup was natuurlijk helemaal klaar. Ik hoorde veel mensen zeggen dat ze het spuuglelijk artwork vonden maar 2 dikke cabs in 1080p met toegevoegde subwoofer en een Dragonballer die een Kamehameha uitspuugt blijft toch baas! ;)

Daytona was onvergetelijk. We speelden potjes waarbij we met 4 man gewoon 3 rondes bocht-voor-bocht zaten te beuken en rammen om vervolgens de 5e man ons net voor de finish voorbij te zien rijden. Epische potjes!

Kan niet wachten op de volgende meet!

@ All involved, wederom TOP! En man o man alweer een verassende line-up qua cabs, ongelofelijk hoe jullie elke keer weer de vetste shit weten te bemachtigen!

Hoogtepunten;
- OutRun 2 battle met Cage, 7 races achter elkaar.
- Old skool brawlen in Dynamite Cop, co-op met Ratson binnen 30 min de credits 8)
- Airtrix, only @ NGC!

Cageman":2e2uq60o said:
...Robert is niet meer welkom. Gisteren alsnog verloren met 4-3 op de OR2. Haha! Rotjoch :mrgreen:
:lol:, zorg nu maar dat die Airtrix* snel het NGC verlaat, dan raak je niet meer in de verleiding een andere game te oefenen ;)

* Cage heeft een te zieke score hierop neergezet, heb tot zwetend's toe die game achterelkaar gespeeld om hem van de troon te stoten maar het is imposibruuuu!

Ratson":1vx1f3fl said:
Lol, hasan met z'n kannibalenpannen :D

Jij zegt "kannibalenpan" op basis van de grootte van de pan. Ik zeg kannibalenpan vanwege de 2 inwoners die Zoetermeer nu mist :)

Dit was echt een leuke ervaring, dit was voor mij de eerste keer.
Iedereen was gezellig en in voor een praatje, ze hadden zelfs geduld voor een nieuweling ( ik gaf steeds aan dat Ik niet heel veel weet) dus iedereen bedankt daarvoor!
Ik moet zelfs van mijn +1 zelfs aangeven wanneer er een volgende meet is, zodat hij mee kan.
Voor ons was het een geslaagde avond!

cool ziet er goed uit die fotos
hoop dat de volgende meet inmijn vrije weekend valt(moet om het weekend werken)

cool om mijn ex ninja assault op de fotos te zien

veel vette cabs hoor

de volgende keer kom ik ook grrr

Zo, even een dagje later, maar hier van mij ook nog even een reactie.
Allemaal enorm bedankt voor de geweldige avond. Hier doen we het voor.
Geweldig om deze community van over het hele land bij elkaar te krijgen.
(Oh ja, zelfs vanuit België, maar dat is nou net weer die vervelende gast die altijd wint met Daytona :mrgreen:)

Tot de volgende meet.

beau":4pi8ixa2 said:
IMG_1411_zps76ac8208.jpg
[/url]

Ok, nieuw project: Kleine desktop pc dedicated voor Crimzon Clover. Heeft er iemand suggesties?

Ik heb hem gekocht via Steam en mijn gamepc heb ik gelinkt aan mijn vewlix.
Werkt als een malle. Zo draai ik alles vanaf pc op mijn vewlix.

Die 2d indygames speel ik ook zo.
Zal is een topic aanmaken

Milspex":2p5sek6v said:
Ok, nieuw project: Kleine desktop pc dedicated voor Crimzon Clover. Heeft er iemand suggesties?

Volgens mij draait deze setup op een optiplex 960. Kleine formfactor met open case zodat er genoeg koeling is. De videokaart is volgens mij een 7650 in deze setup. Het geheugen is 8GB al is dat wat overkill ;)
Als je meer specs nodig hebt dan kan ik 'm ff aanzetten en checken.

Da Dude":2p5sek6v said:
Ik heb hem gekocht via Steam en mijn gamepc heb ik gelinkt aan mijn vewlix.
Werkt als een malle. Zo draai ik alles vanaf pc op mijn vewlix.

Die 2d indygames speel ik ook zo.
Zal is een topic aanmaken

Dat is naar mijn idee ook een perfecte manier om een Vewlix te gebruiken. Gewoon de power van je desktop koppelen aan de Vewlix als 2e monitor.
Steam game kopen en 3 tellen later draait ie full hardcore op je vewlix... bazig!

game heb ik al, nu nog een fatsoenlijk pc-tje waar die stabiel 60fps op draait, maar heb geen idee van pc hardware. Laat maar weten wat voor iets er nu in zit Chris..

Milspex":3h35zoq6 said:
game heb ik al, nu nog een fatsoenlijk pc-tje waar die stabiel 60fps op draait, maar heb geen idee van pc hardware. Laat maar weten wat voor iets er nu in zit Chris..

Dat is die optiplex 960 in m'n vorige post ;)

sombetzki":dcbvafsx said:
Oh, het was gewoon de steam versie die draaide?
Of is dit de TypeX versie ge-emuleerd?

Het was de GOG drm-free versie : http://www.gog.com/game/crimzon_clover_world_ignition

Een TTX2 versie is leuk maar updates en dlc lijken me geen optie. de PC versie is qua opties ook een stuk uitgebreider.
De setup in 't NGC is echt top. PC aan en de game start automatisch op. Exit het spel via het spel-menu en de pc sluit gelijk netjes af.

Jinxz":27liz5b5 said:
sombetzki":27liz5b5 said:
Oh, het was gewoon de steam versie die draaide?
Of is dit de TypeX versie ge-emuleerd?

Het was de GOG drm-free versie : http://www.gog.com/game/crimzon_clover_world_ignition

Een TTX2 versie is leuk maar updates en dlc lijken me geen optie. de PC versie is qua opties ook een stuk uitgebreider.
De setup in 't NGC is echt top. PC aan en de game start automatisch op. Exit het spel via het spel-menu en de pc sluit gelijk netjes af.

Ah duidelijk, thanks! Multiboot TTX2 versie is dan wel weer leuk voor in een cab icm de andere games imho. Hoop dat hij er volgende x nog draait als ik er weer ben, CC is echt wel een vette game!

Back