:lol:, zorg nu maar dat die Airtrix* snel het NGC verlaat, dan raak je niet meer in de verleiding een andere game te oefenenCageman":2e2uq60o said:...Robert is niet meer welkom. Gisteren alsnog verloren met 4-3 op de OR2. Haha! Rotjoch :mrgreen:
Ratson":1vx1f3fl said:Lol, hasan met z'n kannibalenpannen![]()
- Airtrix, only @ NGC!
beau":4pi8ixa2 said:[/url]![]()
Milspex":2p5sek6v said:Ok, nieuw project: Kleine desktop pc dedicated voor Crimzon Clover. Heeft er iemand suggesties?
Da Dude":2p5sek6v said:Ik heb hem gekocht via Steam en mijn gamepc heb ik gelinkt aan mijn vewlix.
Werkt als een malle. Zo draai ik alles vanaf pc op mijn vewlix.
Die 2d indygames speel ik ook zo.
Zal is een topic aanmaken
Milspex":3h35zoq6 said:game heb ik al, nu nog een fatsoenlijk pc-tje waar die stabiel 60fps op draait, maar heb geen idee van pc hardware. Laat maar weten wat voor iets er nu in zit Chris..
sombetzki":dcbvafsx said:Oh, het was gewoon de steam versie die draaide?
Of is dit de TypeX versie ge-emuleerd?
Jinxz":27liz5b5 said:sombetzki":27liz5b5 said:Oh, het was gewoon de steam versie die draaide?
Of is dit de TypeX versie ge-emuleerd?
Het was de GOG drm-free versie : http://www.gog.com/game/crimzon_clover_world_ignition
Een TTX2 versie is leuk maar updates en dlc lijken me geen optie. de PC versie is qua opties ook een stuk uitgebreider.
De setup in 't NGC is echt top. PC aan en de game start automatisch op. Exit het spel via het spel-menu en de pc sluit gelijk netjes af.