Ik heb interesse. Ik dacht dat ze al weg waren namelijk. De 19" en stereo interesseren me.Da Dude":lbs8w0hd said:Niemand gratis een lcd scherm of stereo?
Anders dump ik ze bij een kringloop. Weggooien is ook weer zonde. Zie pag 1
Da Dude":399ir34g said:Stereo en schermen vergeven.
Wie de laatste 4 Atomiswave games?
Psykick":18w5dmxc said:Da Dude":18w5dmxc said:Stereo en schermen vergeven.
Wie de laatste 4 Atomiswave games?
Ik wacht even tot je ze gaat weggeven :mrgreen:
