What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC III - The Versus Event- ik kom en neem mee...

Trailblazer

1CC Aspirant
Wellicht een idee om weer een semi buy-sell topic aan te maken ihkv ons komende event. Naast het feit dat we elkaar kunnen helpen om onze gezamenlijke arcade behoeftes te bevredigen, vind ik het persoonlijk ook altijd tof om te zien wat één ieder verder qua gaming shite en side stuff wil hebben danwel kwijt wil.
 
Ik kan mijn Naomi / Neo Geo stuff meenemen :) (Prijzen zijn onderhandelbaar ofcourse)

PS: Heeft niemand toevallig een toffe Darkstalkers CPS2 te koop?
 
Ik neem alle denkbare Sanwa en Seimitsu knoppen, sticks en balltops mee. Tevens wat PS360+ PCB's, en SLG's.
Ik heb ook nog een aantal plexi faceplates voor Madcatz sticks die niet helemaal strak ge-CNC'd zijn. Die mogen gratis weg voor de liefhebbers. Misschien handig voor een projectje hier en daar.
Ik heb ook nog wat artwork voor custom sticks liggen die uiteindelijk nooit zijn gebruikt.
 
Jinxz":2bdghxgt said:
Ik neem alle denkbare Sanwa en Seimitsu knoppen, sticks en balltops mee. Tevens wat PS360+ PCB's, en SLG's.
Ik heb ook nog een aantal plexi faceplates voor Madcatz sticks die niet helemaal strak ge-CNC'd zijn. Die mogen gratis weg voor de liefhebbers. Misschien handig voor een projectje hier en daar.
Ik heb ook nog wat artwork voor custom sticks liggen die uiteindelijk nooit zijn gebruikt.

Graag set donker blauwe buttons en balltop voor mijn blauwe Vewlixie ;-) = dan sold
 
Beatmaster-P":1y554mxf said:
Jinxz":1y554mxf said:
Ik neem alle denkbare Sanwa en Seimitsu knoppen, sticks en balltops mee. Tevens wat PS360+ PCB's, en SLG's.
Ik heb ook nog een aantal plexi faceplates voor Madcatz sticks die niet helemaal strak ge-CNC'd zijn. Die mogen gratis weg voor de liefhebbers. Misschien handig voor een projectje hier en daar.
Ik heb ook nog wat artwork voor custom sticks liggen die uiteindelijk nooit zijn gebruikt.

Graag set donker blauwe buttons en balltop voor mijn blauwe Vewlixie ;-) = dan sold

Neem ik mee.
 
Tegen die tijd komen er nog wat bubbletops binnen dus heb dan wellicht alle kleuren genoeg op voorraad. Ik neem wel alles mee. Enough for everybody.
 
Als iemand een bootdisc voor de Dreamcast (pal) kan meenemen, zou ik dat heel fijn vinden. :)
 
Abc123":1pllkdyn said:
Als iemand een bootdisc voor de Dreamcast (pal) kan meenemen, zou ik dat heel fijn vinden. :)

Ik heb er nog wel een voor je (Utopia), heb ik ooit gekregen bij een dreamcast die ik via marktplaats had gekocht.
Neem ik wel mee voor je evenals een paar gebrande games; Jet set radio, crazy taxi, chuchurocket en sonic adventure 1 en 2. :D
 
Sorry jongens, maar.... waar is het respect voor de Dreamcast :( Je laat je auto toch ook niet rijden op frituur vet?
 
Marcosan30":2q30lwkv said:
Abc123":2q30lwkv said:
Als iemand een bootdisc voor de Dreamcast (pal) kan meenemen, zou ik dat heel fijn vinden. :)

Ik heb er nog wel een voor je (Utopia), heb ik ooit gekregen bij een dreamcast die ik via marktplaats had gekocht.
Neem ik wel mee voor je evenals een paar gebrande games; Jet set radio, crazy taxi, chuchurocket en sonic adventure 1 en 2. :D
Ik heb interesse in Sonic Adventure 2 en JSR.

DLX":2q30lwkv said:
Sorry jongens, maar.... waar is het respect voor de Dreamcast :( Je laat je auto toch ook niet rijden op frituur vet?
Het betreft een Japanse game (origineel) waar ik hem voor wil gebruiken ;)
 
Haha maakt mij niet uit hoor :P Alleen je laser gaat naar de klote van die CD-R.
 
Back
Top