Trailblazer":16qfaf01 said:
niet het hele NGC te viraliseren.... Iedereen veel plezier vanavond en tot de volgende!
Heel veel beterschap ook voor Da Dude
Ik heb er zin in. Hoeveel van de Daytona's zouden er er vanavond (blijven) draaien?
Ik zou graag een keer Daytona-les willen krijgen. En dan bedoel ik niet dat iemand mij een lesje gaat leren.
Graag zou ik ook een keer willen battlen met puzzle games zoals Tetris of Puyo (Of Tetris vs Puyo op de ps3)
Ik zou eventueel ook zelf een keer een ps2 en ps3 met 4 controllers mee kunnen nemen voor 4 player tetris/puyo battles. Ik ben niet heel goed, maar ik zit op een redelijk niveau. Zijn er meer Tetris fans?