What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

Da Dude":3mulu28k said:
gixxus001":3mulu28k said:
zijn nieuwelingen ook welkom? :oops:

Nee, je moet minimaal 6 maanden dagelijks actief zijn geweest met gemiddeld 3 posts per dag.
Anders gaat het feest niet door 😉

Juist dan moet je gaan. Je ziet meteen de mensen van dit forum, en dat vind ik echt een meerwaarde van Nozomi. Plus het zijn een stel losgeslagen mafkezen die gamen. Wat wil je nog meer

haha ja oke, je hebt gelijk!:)
 
Cool!
Ik kom ook en neem weer 5 mensen mee, waarvan 1 dochtertje van vriend die zo graag weer wilde komen :)
 
dkjr":3nb4cul7 said:
Cool!
Ik kom ook en neem weer 5 mensen mee, waarvan 1 dochtertje van vriend die zo graag weer wilde komen :)

Hoe graag we het ook zouden willen, is het natuurlijk een lekker avondje gamen met z'n allen onder elkaar. Dan is een introducee hier en daar geen probleem, maar als iedereen 5 man gaat meenemen is het toch weer werken voor ons en dat was nou juist niet de bedoeling. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Tot volgende week! Gezellig!

ps. excuses dat ik daar niet duidelijk in ben geweest!
 
flay":3rtgfbhb said:
Ik moet werken tot 17u30 en het is ongeveer 2u45 rijden...een twijfelgeval... Laten we zeggen: onder voorbehoud :D

Ik kom ook af

jCneNyP1uEk.jpg
 
flay":13njiif0 said:
flay":13njiif0 said:
Ik moet werken tot 17u30 en het is ongeveer 2u45 rijden...een twijfelgeval... Laten we zeggen: onder voorbehoud :D

Ik kom ook af

jCneNyP1uEk.jpg

COOL ! Kan ik weer een paar potjes Daytona verliezen van die kutbelg ! :D
 
Ik kom wel met gypsyqueen en chauffeur.
Helaas voor ratson dat hij moet werken maar wij slaan niet over.
 
vwbabe84":819peqnb said:
Ik kom wel met gypsyqueen en chauffeur.
Helaas voor ratson dat hij moet werken maar wij slaan niet over.
Kijk, dat is de instelling!

Ik kom morgen trouwens met Vwbabe84, gypsyqueen en wause mee.
 
Helaas had ik deze week een flinke griep te pakken en heb tot vanochtend zitten dubben om wel of niet te komen. Denk dat het toch beter is om nog even rustig te houden en daarnaast ook niet het hele NGC te viraliseren.... Iedereen veel plezier vanavond en tot de volgende!
 
Back
Top