What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC EVENT V: VOTE NOW!

NGC Event V: Tournament of Free Play?

  • Tournament

    Votes: 19 45.2%
  • Free Play

    Votes: 23 54.8%

  • Total voters
    42
becat":vo6h0obd said:
Wat is een NGC event precies? Ik begrijp iig iets waar door forumleden samen gegamed wordt? Lijkt me superleuk maar heb geen arcadegames om mee te nemen ofzo...

Een NGC event kan het best beschreven worden als een samenkomst van een stel arcade gekken die hun gezamenlijke hobby bespreken en samen uitoefenen. Verwacht dikke electronische porno, flashing screens, gillende soundbytes en vooral een goed gesprek (en goede hamburgers).
 
becat":3vgk3yta said:
Wat is een NGC event precies? Ik begrijp iig iets waar door forumleden samen gegamed wordt? Lijkt me superleuk maar heb geen arcadegames om mee te nemen ofzo...

Gamen op een locatie waar al dit moois staat te wachten om bespeeld te worden:

 
Het is een initiatief van 5 verzamelaars (en een 6e die een container vol moois er neerzet, omdat er nog niet genoeg stond :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ), om samen met hun verzameling/hobby bezig te zijn.

En 1 keer in de zoveel tijd komt er een event, zodat wij ook van al het moois mogen genieten met een zooitje ongeregeld die zich er prima vermaakt, door tegen en met elkaar te gamen.
icm met veel geouwehoer over arcade, zalige burgers, en een drankje

Ik kijk er altijd heel erg naar uit.
 
Nog steeds een geweldig filmpje om te kijken...geeft ook de sfeer echt heel goed weer. Veel gezellige en knettergekke lui die zich lekker nerdy bezighouden met arcadegedoe...heerlijk!
 
Is er al een datum bekend? Als we welkom zijn kunnen er misschien ook eens enkele Belgen afzakken naar de volgende editie?
 
Die Jongens van mij vragen wanneer ze weer mee mogen.
Ik zeg: "volgend jaar gaan we weer !"
Oh zegt er een, da's over twee weken :?
 
Milspex":puc3lfd4 said:
Als Flay weer komt trap ik dit keer niet in zijn Street Fighter 4 valstrik ;-)

Als de datum past ben ik er sowieso weer bij.
Ik zorg wel dat je deze keer in mijn pac-man valstrik trapt Milspex :D
FELMUFZH8I4467I.LARGE.jpg
 
Back
Top