Ken
High Score Hunter
Begin 2015, ergens niet extreem lang na de nieuwjaarsborrel, zal NGC Event V worden georganiseerd. We hebben hier van de week de eerste brainstorm sessie over gehad en kwamen al snel tot de discussie of het event een 'free play' event zou moeten worden als afgelopen keer, of weer een toernooivorm zoals het bijv. de Versus en High Score events.
We kwamen op het idee om jullie, de strenge doch rechtvaardige community, om input te vragen. Vandaar deze simpele, maar doeltreffende poll met de vraag welk type event jullie het liefst zien. We horen bovendien natuurlijk graag jullie uitleg bij de keuzes en evt. verdere input wat voor type event jullie het liefst zien. Mocht een tournament vorm de voorkeur krijgen houden we vervolgens een nieuwe poll met de vraag of jullie het liefst een individueel high-score event, een versus of teamevent willen. Maar dat evt. voor later. Voor nu..
VOTE NOW!
We kwamen op het idee om jullie, de strenge doch rechtvaardige community, om input te vragen. Vandaar deze simpele, maar doeltreffende poll met de vraag welk type event jullie het liefst zien. We horen bovendien natuurlijk graag jullie uitleg bij de keuzes en evt. verdere input wat voor type event jullie het liefst zien. Mocht een tournament vorm de voorkeur krijgen houden we vervolgens een nieuwe poll met de vraag of jullie het liefst een individueel high-score event, een versus of teamevent willen. Maar dat evt. voor later. Voor nu..
VOTE NOW!