Goed ideeDa Dude":1iywsblm said:Ik heb nog foto's van de verhuizing, zal ik die ook nog ergens op het forum kwakken?
dexx":301p68id said:als een BAAS jonguh, wanneer is het volgende event?kan niet wachten
Dit, wanneer is de volgende mogelijkheid? Hopelijk duurt het niet al te lang.rinus711":301p68id said:Het was weer helemaal geweldig!
We vonden het weer fantastisch en hopen dat er snel weer een keer een meeting is.
Bedankt weer voor de gezellige avond !
Da Dude":1qkgbwhw said:Ik heb nog foto's van de verhuizing, zal ik die ook nog ergens op het forum kwakken?
Jazsie":4vgtz1zq said:Het was voor mij een trip van 550km (heen en terug).
Ondanks dat was het wel dubbel en dwars waard!
Volgende keer weer van partijHeb genoten!
Jazsie":3flz3cuk said:Maastricht, uithoek van Nederland![]()
Heel mooi verwoord! Echter lijkt mij dat Wild Pilot gewoon een 16 bit game is.michelze":38vctajc said:Echt Super dat wij dat in Nederland hebben en dat
de eigenaren van al dat moois ons er op laten spelen. We zijn bevooroordeeld.