What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event V: The Grand Re-Opening!

het was weer een dolle boel. heel mooie nieuwe locatie met veel moois.
bedankt voor alle gezelligheid en dank aan de organisatie.
 
dexx":301p68id said:
als een BAAS jonguh, wanneer is het volgende event? :P kan niet wachten
rinus711":301p68id said:
Het was weer helemaal geweldig!

We vonden het weer fantastisch en hopen dat er snel weer een keer een meeting is.

Bedankt weer voor de gezellige avond !
Dit, wanneer is de volgende mogelijkheid? Hopelijk duurt het niet al te lang.
 
Da Dude":1qkgbwhw said:
Ik heb nog foto's van de verhuizing, zal ik die ook nog ergens op het forum kwakken?

Dan zal ik die van mij er ook bij plempen zodra ik weer thuis ben.
 
WOW inpressive !

Deze Arcade Walhalla ziet er weer super wreed uit. Echt Super dat wij dat in Nederland hebben en dat
de eigenaren van al dat moois ons er op laten spelen. We zijn bevooroordeeld.

Zie weer een aantal vreemde cabinetten die mijn interesse wekken. Voooral die DJ of Muziek achtige toestellen.
Om het zo maar te zeggen "Daarin ben ik maagd". Dat is altijd interessant.
Ook grappig dat die Wild Pilot interessant blijft. Klein scherm, 8 bits maar nog steeds aantrekkelijk.

Vanaf nu elke dag op het Forum kijken wanneer het volgende event is :D
 
ja die vond mijn zoon ook erg tof die wild pilot

zoals gezegd top avond gehad ,echt cool een arcadehal

ik zal zeker proberen om mee te helpendoor cabinets erg goedkoop
aan ze te verkopen

volgende keer staatals het goed is de tekken1 er ook
 
Het was voor mij een trip van 550km (heen en terug).

Ondanks dat was het wel dubbel en dwars waard!

Volgende keer weer van partij :) Heb genoten!
 
Jazsie":4vgtz1zq said:
Het was voor mij een trip van 550km (heen en terug).

Ondanks dat was het wel dubbel en dwars waard!

Volgende keer weer van partij :) Heb genoten!

Waar kom je vandaan dan als ik mag vragen?
Was zelf 600 km onderweg (heen en terug), dus dat doet mij afvragen waar je woont ;)
 
IMG_8008.JPG


:( :( :( :(
 
michelze":38vctajc said:
Echt Super dat wij dat in Nederland hebben en dat
de eigenaren van al dat moois ons er op laten spelen. We zijn bevooroordeeld.
Heel mooi verwoord! Echter lijkt mij dat Wild Pilot gewoon een 16 bit game is.
 
Back
Top