Cageman":1l9eqt53 said:Het was echt mega-gezellig gisteren! Weer enorm gelachen met de daytona: In een kluitje de hele advanced course door met Flay en Akuma2000. Echt geweldig. Maar ook vissen gemept, muziek gemaakt met Dexx (echt gelachen ook met die achterlijke cab).
Gisteren vooral weer heel veel mensen gesproken, maar jammer genoeg niet iedereen. De avond is gewoon te kort :mrgreen:. Vond echt supertof om alle bekenden (en voor mij ook veel onbekenden) te zien! Ook kudos aan de vikingen voor de wereldreis die het kost om deze kant op te komen.
Extra speciale kudos aan Robert omdat hij me een keertje heeft laten winnen met Outrun. Dat was goed voor mijn zelfvertrouwen, en nu hoef ik de cab ook niet uit frustratie van het gebouw af te rijden :mrgreen:
Het was echt een waanzinnige avond!
Alle eer aan Cageman je ging als een raket man. Fantastische game, ik tel de dagen af naar het volgende event, I will get my revenge :lol:Cageman":3mqhbbgz said:Extra speciale kudos aan Robert omdat hij me een keertje heeft laten winnen met Outrun. Dat was goed voor mijn zelfvertrouwen, en nu hoef ik de cab ook niet uit frustratie van het gebouw af te rijden :mrgreen: