What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event V: The Grand Re-Opening!

Dit is goed nieuws. Ik zat me al langer af te vragen wanneer we weer los konden in het nieuwe NGC.
Het zal wel een monster klus geweest zijn, maar het is de heren weer gelukt.
Klasse !

Maar nu heb ik een feest van mijn schoonfamilie......
Afzeggen daar is een tikkeltje lastig, helemaal als ik mijn twee zonen mee zou nemen. Naar het NGC wel te verstaan.
Hmm, ik ga voor safe.
Tot de volgende keer.
Veel plezier allemaal !!!

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

tjsa
moet ik ff kijken kom dan denk in mn eentje,die kleine eet en drinkt nie veel

maar alstiegraag mee wil mag het wel
tot zaterdag

Deze bengel uit het noorden meld zich ook. Ik neem een cps2 multi van darksoft mee voor de mensen met interesse..en ja voor de non-techies kan ik evt. geleverde kits op borden zetten (lees: Ja dat komt goed WaiWai ;) )

Beetje drukke weken gehad de laatste tijd, dus dit uitje moet ik zeker niet missen :)

Edit: Ter demo, niet ter verkoop, ik heb een 'speciale' ;)

retrocab":23qfshof said:
tjsa
moet ik ff kijken kom dan denk in mn eentje,die kleine eet en drinkt nie veel

maar alstiegraag mee wil mag het wel
tot zaterdag

Ik neem mijn kids niet mee. Begint het in de middag, heb ik er geen probleem mee om 60 neer te tellen, maar voor een avond terwijl ze de volgende morgen niet kunnen uitslapen. is een beetje te voor een 9 en 11 jarig jochie.
Volgende keer weer. Ze willen altijd er graag mee

klus":vgasa73v said:
Moet ik helaas aan me voorbij laten gaan. Kom graag een volgende keer...
110570-300-199-scale.jpg

klusserdeklusserdeklus!

Jammer, volgende keer beter..! Je gaat wel echt wat missen hoor. Misschien de plopkoeken toch een keer laten staan? :mrgreen:

Pff het is bijna te fietsen voor mij maar ik kan niet. Geen helaas want ik ga eindelijk naar North Sea Jazz :mrgreen:

Is er nog plek?

Ben een keer op de oude locatie geweest i.v.m. aankoop naomi 2 van Psykick.

Mocht een kijkje nemen en dat gaf toch wel een goede indruk af!

Ben dus nu erg benieuwd naar de nieuwe locatie....

Bij deze dus ik + 1 ^_^

Volgens mij is de parallelbaan van de brienenoord gewoon open, die is pas laatste week van juli aan de beurt. Zo begrijp ik het althans

Back