What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

Ik ben even de zaken aan het regelen met Bob. We hebben mogelijk een slaapplaats in Zoetermeer, nu alleen nog even een auto regelen en kijken of het allemaal kan.
 
Nog maar tien! dagen tot het vierde, meest bizarre en meest epische event so far. Welke halve tamme heeft zich nog niet opgegeven? Opschieten!!
 
Nice! lijkt me tof om er bij te zijn.

Wij (indie team) zijn momenteel bezig met een arcade game (Mind Strikes) en ook wel benieuwd naar jullie meningen als Arcade Masters!!

als jullie het tof vinden wil ik ook wel wat art meenemen van de game. hier een oude concept art:
ZI3Etp.jpg


^^ als het plaatje niet te openen is heb ik iets fout gedaan, haha. hoor graag hoe ik t plaatje dan wel goed upload. :D
 
Antonio leuk man dat je er ook bij kunt zijn, ben knetterbenieuwd naar je/jullie vorderingen met mind strikes.
Vond de concept art er toen veelbelovend uitzien, maar ben nog geïnteresseerder in de gameplay :D
 
Ben zeker benieuwd. Koop best vaak indiegames

Demo of iets van gameplay filmpje zou ik graag een keer zien.
 
Leuk leuk leuk! het wordt wel weer eens tijd voor zo'n game feestje en die waanzinnige Hamburger van Has natuurlijk want die heb ik ook al lang niet meer geproeft!

So....., Count me In :D

Tevens nog wat spulletjes die weg kunnen dus als ik een tafeltje kan reserveren kan ik wellicht andere weer blij maken?
 
Tafels reserveren doen we niet aan, maar feel free om je rommel mee te nemen. Hou er wel een beetje rekening mee dat het geen retrobeurs is en de ruimte beperkt is. In buy & sell is een topic geopend om te melden wat je allemaal wilt meenemen.
 
Arcadegek":33tihz4f said:
Leuk leuk leuk! het wordt wel weer eens tijd voor zo'n game feestje en die waanzinnige Hamburger van Has natuurlijk want die heb ik ook al lang niet meer geproeft!

So....., Count me In :D

Tevens nog wat spulletjes die weg kunnen dus als ik een tafeltje kan reserveren kan ik wellicht andere weer blij maken?

Ja toch!! Veel te lang geleden ouwe!! 8)
 
thanks guys! we hebben sws een prototype bij ons op een telefoon. het is een mobile game. we zullen kijken of het ons lukt om de prototype goed af te werken :)
 
Back
Top