Ken
High Score Hunter
Hoera! Op zaterdag 11 oktober 2014 is het weer zover, NGC Event IV: Overkill. Dit keer geen toernooi, maar gewoon een dag geheel vrijblijvend gamen, gamen, gamen, ouwehoeren met een drankie d'r bij, beetje rommel (ver)kopen, nog meer gamen en zoals beloofd als klap op de vuurpijl Has z'n befaamde hamburgers.
Het NGC is deze dag voor alle Nozomi.nl forumleden geopend vanaf 14:00 uur. We doen dit keer dus niet aan introducés. Het adres in Zoetermeer is per PM bij mij op te vragen. De kosten voor deze topdag incl. één broodje hamburger en 'all you can' (met mate) drinken (bier en fris) zijn €20,- p.p. Mocht je een extra hamburger willen is deze ter plekke voor €5,- p. stuk te bestellen bij ome Has.
Er is wederom ruimte beschikbaar voor Bring & Buy, neem gerust spullen mee om te verkopen en/of te ruilen etc.
Waarom het event dit keer de naam Overkill draagt? Dat laten we voor nu nog even in het midden....
Geef je in ieder geval nu snel op! We hebben er nu al heel veel zin an en hopen jullie dan allemaal weer te zien!!
Mocht iemand het adres willen weten, stuur dan een PM!
-Het NGC Team-
Aanwezig:
1. Cageman
2. Mart
3. Psykick
4. Beatmaster-P
5. Ken
6. Marcosan30
7. Ratson
8. NeTaXe
9. waiwainl
10. beau
11. Nasischijf
12. Muijsch
13. abc123
14. Jinxz
15. Da Dude
16. cthulhu
17. ruderudie
18. ckong
19. DLX
20. Sphere
21. dkjr
22. Frenzified
23. R2-2D
24. Trailblazert
25. Milspex
26. flay
27. Robert
28. Asure
29. michelze
30. Wardano
31. lorre001
32. vwbabe
33. wause
34. GypsyQueen
35. Epdmic
36. GWAR
37. Octo
38. NOVA
39. Arcadegek
40. sombetzki
41. Aleste
42. Anunaki
43. ...
44. ...
Het NGC is deze dag voor alle Nozomi.nl forumleden geopend vanaf 14:00 uur. We doen dit keer dus niet aan introducés. Het adres in Zoetermeer is per PM bij mij op te vragen. De kosten voor deze topdag incl. één broodje hamburger en 'all you can' (met mate) drinken (bier en fris) zijn €20,- p.p. Mocht je een extra hamburger willen is deze ter plekke voor €5,- p. stuk te bestellen bij ome Has.
Er is wederom ruimte beschikbaar voor Bring & Buy, neem gerust spullen mee om te verkopen en/of te ruilen etc.
Waarom het event dit keer de naam Overkill draagt? Dat laten we voor nu nog even in het midden....
Geef je in ieder geval nu snel op! We hebben er nu al heel veel zin an en hopen jullie dan allemaal weer te zien!!
Mocht iemand het adres willen weten, stuur dan een PM!
-Het NGC Team-
Aanwezig:
1. Cageman
2. Mart
3. Psykick
4. Beatmaster-P
5. Ken
6. Marcosan30
7. Ratson
8. NeTaXe
9. waiwainl
10. beau
11. Nasischijf
12. Muijsch
13. abc123
14. Jinxz
15. Da Dude
16. cthulhu
17. ruderudie
18. ckong
19. DLX
20. Sphere
21. dkjr
22. Frenzified
23. R2-2D
24. Trailblazert
25. Milspex
26. flay
27. Robert
28. Asure
29. michelze
30. Wardano
31. lorre001
32. vwbabe
33. wause
34. GypsyQueen
35. Epdmic
36. GWAR
37. Octo
38. NOVA
39. Arcadegek
40. sombetzki
41. Aleste
42. Anunaki
43. ...
44. ...