What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

Ken

High Score Hunter
Hoera! Op zaterdag 11 oktober 2014 is het weer zover, NGC Event IV: Overkill. Dit keer geen toernooi, maar gewoon een dag geheel vrijblijvend gamen, gamen, gamen, ouwehoeren met een drankie d'r bij, beetje rommel (ver)kopen, nog meer gamen en zoals beloofd als klap op de vuurpijl Has z'n befaamde hamburgers.

Het NGC is deze dag voor alle Nozomi.nl forumleden geopend vanaf 14:00 uur. We doen dit keer dus niet aan introducés. Het adres in Zoetermeer is per PM bij mij op te vragen. De kosten voor deze topdag incl. één broodje hamburger en 'all you can' (met mate) drinken (bier en fris) zijn €20,- p.p. Mocht je een extra hamburger willen is deze ter plekke voor €5,- p. stuk te bestellen bij ome Has.

Er is wederom ruimte beschikbaar voor Bring & Buy, neem gerust spullen mee om te verkopen en/of te ruilen etc.

Waarom het event dit keer de naam Overkill draagt? Dat laten we voor nu nog even in het midden....
Geef je in ieder geval nu snel op! We hebben er nu al heel veel zin an en hopen jullie dan allemaal weer te zien!!

Mocht iemand het adres willen weten, stuur dan een PM!

-Het NGC Team-

Aanwezig:

1. Cageman
2. Mart
3. Psykick
4. Beatmaster-P
5. Ken
6. Marcosan30
7. Ratson
8. NeTaXe
9. waiwainl
10. beau
11. Nasischijf
12. Muijsch
13. abc123
14. Jinxz
15. Da Dude
16. cthulhu
17. ruderudie
18. ckong
19. DLX
20. Sphere
21. dkjr
22. Frenzified
23. R2-2D
24. Trailblazert
25. Milspex
26. flay
27. Robert
28. Asure
29. michelze
30. Wardano
31. lorre001
32. vwbabe
33. wause
34. GypsyQueen
35. Epdmic
36. GWAR
37. Octo
38. NOVA
39. Arcadegek
40. sombetzki
41. Aleste
42. Anunaki
43. ...
44. ...
 
Ja schrijf mij maar op guys!!!! :mrgreen: :mrgreen:
Gokje: heeft de titel mogelijk te maken met house of the dead overkill?
Of is er gewoon een overkill aan nieuw arcademateriaal?
 
Marcosan30":25ffb2m1 said:
Gokje: heeft de titel mogelijk te maken met house of the dead overkill

Nope! 8)

Maar top dat je er weer bij bent ouwe reus!
 
Ik ben aanwezig, vrouwtje is nog niet zeker want die gaat nog naar een optreden die dag.
 
eindelijk yeeehaaaaa
nasischijf en beau zijn van de partij .
lekkere hamburger, 8) top mannen
 
Schrijf mij maar in onder voorbehoud...moet nog even proberen een oppas voor die dag te regelen aangezien m'n vrouw dagdienst heeft die dag. Ik denk dat ik het komende week rond kan hebben want dan zijn m'n schoonouders terug van vakantie.
 
Aanwezig01-560x315.png
 
Het wordt gezellig jongens (en meiden)! Ik heb er echt megaveel zin in! En wie ze nog nooit op heeft: eenmaal burgers van psykick, altijd burgers van psykick. Met recht, ongelogen de allerbeste hamburger die je ooit zult eten..!

Oh, en vergeet het gamen niet. Haha!
 
Fock! Kom er net achter dat het op dezelfde dag valt als Firstlook waar ik weer verwacht wordt. Wordt dus weer puzzelen en regelen...
 
Iemand uit de omgeving van Overijssel met wie ik kan meerijden?
Uiteraard betaal ik mee aan de benzinekosten.
 
Cageman":16fek2jj said:
Het wordt gezellig jongens (en meiden)! Ik heb er echt megaveel zin in! En wie ze nog nooit op heeft: eenmaal burgers van psykick, altijd burgers van psykick. Met recht, ongelogen de allerbeste hamburger die je ooit zult eten..!

Oh, en vergeet het gamen niet. Haha!


Klopt, helkemaal mee eens, Zelfs mijn kids vonden ze beter dan de Mac, en dat van 2 kinderen van toen 7 en 9.
 
Hoogstwaarschijnlijk zijn BoneyBob en ik er ook weer bij!

Ben ondertussen toch wel benieuwd naar de Hasan-burger want er wordt met veel lof over gesproken :D
 
Dank voor alle lof rondom de burgers, it's appreciated! De burgers zijn gewoon met liefde gemaakt en dat proef je denk ik :)

Hoe dan ook, buiten de burgers is het natuurlijk enorm leuk om iedereen weer eens te zien en te spreken. Zo via het forum is het toch allemaal zo zakelijk en onpersoonlijk vind ik. Bij elkaar komen en deze mooie hobby met elkaar te beleven is toch het mooiste wat er is.

Ik kan je garanderen dat er heel wat moois staat te wachten en er een hoop leuke verrassingen zullen zijn. Er gebeurd altijd van alles in het NGC en er wordt altijd gespeculeerd, maar het heeft altijd als doel elkaar samen te brengen en ervan te genieten met z'n allen! To be continued....
 
Back
Top