What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

Ja jongens kan niet wachten, lijkt mij ook super jullie te spreken!

Nu maar ff hopen op een vewlix met een xbox one en killer instinct voor een potje matten :)
 
Ik wil me ook aanmelden! Wel een tering eind rijden , maar ik ben erg nieuwsgierig hoe jullie het daar voor elkaar hebben!
 
R2-2D":3h55nvnp said:
Ik wil me ook aanmelden! Wel een tering eind rijden , maar ik ben erg nieuwsgierig hoe jullie het daar voor elkaar hebben!
That's the spirit!
 
Nog een kleine maand en dan is het alweer zover. Maak je 'onder voorbehoud' even definitief of geef je hoe dan ook op als je dat nog niet hebt gedaan. Mis nog wel een paar bekende namen!
 
Ken":1uvppx0d said:
Gyruss":1uvppx0d said:
....samen met Julian. 8)

Ken":1uvppx0d said:
We doen dit keer dus niet aan introducés.

Sorry, dat zal deze keer dus helaas niet gaan. Ik heb je op de lijst gezet!

okay, excuses, niet gezien.. dan houdt het voor mij deze keer op, we hebben daarna namelijk nog een andere afspraak.

Volgende keer ben ik er weer bij, veel plezier iedereen.
 
Back
Top