What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

c4ke":afrg4vjn said:
Ziet er tof uit, menschen. Lijkt me gezellig om een volgende keer er ook bij te zijn, ook al ben ik ontzettend ruk in het spelen van dergelijke games. XD
IK ben ook niet de beste speler, maar dat geeft niet. Het gaat om het plezier. :D
 
Ja jongens, het was weer goed geregeld waarvoor mijn complimenten. Ook het competitieschema was leuk gevonden. Op deze manier leer je weer wat nieuwe mensen beter kennen en dat maakt het voor de volgende keer alleen nog maar leuker. Ik heb mij erg vermaakt dus houdt dit vol! :D
 
Was een top dag! Goed georganiseerd, leuke mensen en een vette collectie met games!
 
Foto's.

IMG_4075.JPG


IMG_4076.JPG


IMG_4077.JPG


IMG_4078.JPG


IMG_4079.JPG


IMG_4080.JPG


IMG_4081.JPG


IMG_4082.JPG


IMG_4083.JPG


IMG_4084.JPG


IMG_4085.JPG


IMG_4086.JPG


IMG_4087.JPG


IMG_4088.JPG


IMG_4089.JPG


IMG_4090.JPG


IMG_4091.JPG


IMG_4092.JPG


IMG_4093.JPG


IMG_4094.JPG


IMG_4095.JPG


IMG_4096.JPG


IMG_4097.JPG


IMG_4098.JPG


IMG_4099.JPG


IMG_4100.JPG


IMG_4101.JPG


IMG_4102.JPG


IMG_4103.JPG


IMG_4104.JPG


IMG_4105.JPG


IMG_4107.JPG


IMG_4108.JPG


IMG_4109.JPG


IMG_4111.JPG


IMG_4113.JPG
 
Bedankt voor de foto's!

Het is maandag, zit op men werk, en zit nog steeds na te beven van de adreline....

Wat een battles met Virtua Tennis 2, en wat werd ik hard ingemaakt met Street Fighter...

Kortom, wat een event :P
 
Auw pijnlijk om die foto's terug te zien, kreeg daar namelijk vreselijk klop met sf2 van de Godfather van het Ngc (Hasan) :(
Gelukkig zag ik puzzle bobble ook en dat maakte alles goed :mrgreen:
 
Ja Marco, wij zijn ook helemaal geen Street Fighter spelers... De Blonde Ubers moeten aan de KI :P
 
+1 Eddy, misschien moeten we Patrick eens lief aankijken of Alex. Dan kunnen we de epische strijd aan :mrgreen:
Zijn wij eindelijk de koningen van het NGC, mhuahahaha
 
Als ik jou lief aankijk Marco, kennen we dan niet binnenkort bij jou gaan KI-en :P

Haal zon kast man! :)
 
Zo mensen,

Hier nog een (beetje late) reactie van mij.
Maar het event was inderdaad helemaal geweldig.
Iedereen enorm bedankt voor het komen en voor de lol en gezelligheid.
Tot het volgende event allemaal. :mrgreen:
 
Was zeer zeker toppie!

@Mart: Ik heb uiteindelijk ontdekt dat de power switch in het panel v/d blast zat, en Progear in de juiste setting & regio gegooid. Dwz jap/level4/C button auto/freeplay.

Monitor ook even beter afgesteld zodat de gems te zien waren, en contrast afgeregeld want je zag de scanlines op een zwart scherm.

(Ja ik ben Progear-geil & nogal ocd op monitoren.)
 
Thanks man !
zal de volgende keer als ik er ben meteen even naar de verschillen kijken :D
 
@Mart: Ik heb uiteindelijk ontdekt dat de power switch in het panel v/d blast zat

Waarom vraag je dat niet? Dat had ik je gewoon kunnen vertellen, ken de cab op mijn duimpje :D
 
ik hoop dat ik een keertje niet moet werken als die word georganiseerd.....zag er weer goed uit.
 
ik ben jullie allemaal dankbaar voor alle gezelligheid en dat ik toch deel mocht uitmaken van dit super event. ik was wel wat later maar het is toch goed gekomen en ik heb een hoop fun gehad.

thanks you guys and girls too.
 
Het heeft even op zich laten wachten maar de trofee hangt! :)
ngc-vs.jpg
 
Back
Top