:mrgreen:doc81":12qpjvzg said:nice man. Ik heb ook nog een paar gekke ideeen. Kies een handicap, met 1 hand spelen of 1 oog open....noem maar op om het nog gekker te maken.
Asure":1wv9trld said:Wanneer is het volgende feestje eigenlijk?![]()
ZeMMiK":3itdr3s9 said:Indeed, waarom al die organisatie?? Als de kasten aanstaan moet toch al voldoende zijn?
Een paar lege tafels als mensen nog wat zaken willen verkopen en voor de rest wat bier en cola
en klaar. Als je honger hebt dan ga je maar langs de mac....
Just saying.
Psykick":3v551rs2 said:Ok, hold your horses guys. Het is idd al een tijd geleden en het wordt weer eens tijd voor een gezellige meet met z'n allen. Dat er op korte termijn weer een meet, zonder toernooi en weet ik veel wat voor poespas, komt staat voor ons weer vast, enkel moeten we de datum nog even vastleggen.
Sowieso met z'n allen even de vakantie overleven en het RGE laten passeren. Wellicht ergens eind september, dus hou je agenda's maar open rond die periode. Gewoon geen gedoe en onder het genot van een lekkere burger en biertje in onze nieuwe setting met wat nieuwe parels elkaar de hand schudden. Sounds fun to me![]()
Hier laat ik de Pride wel voor schieten. :mrgreen:Psykick":tegwj9k0 said:Ok, hold your horses guys. Het is idd al een tijd geleden en het wordt weer eens tijd voor een gezellige meet met z'n allen. Dat er op korte termijn weer een meet, zonder toernooi en weet ik veel wat voor poespas, komt staat voor ons weer vast, enkel moeten we de datum nog even vastleggen.
Sowieso met z'n allen even de vakantie overleven en het RGE laten passeren. Wellicht ergens eind september, dus hou je agenda's maar open rond die periode. Gewoon geen gedoe en onder het genot van een lekkere burger en biertje in onze nieuwe setting met wat nieuwe parels elkaar de hand schudden. Sounds fun to me![]()