VanDerPlaat
Button Masher
cthulhu":3gx0cobm said:Is er al bedacht welke spellen gebruikt gaan worden? Kan ik gaan "trainen"...als ik niet te lui ben (komt hoogstwaarschijnlijk weer niets van).
Dat zou ik ook wel willen weten ja.
cthulhu":3gx0cobm said:Is er al bedacht welke spellen gebruikt gaan worden? Kan ik gaan "trainen"...als ik niet te lui ben (komt hoogstwaarschijnlijk weer niets van).
Sphere":18zn67hv said:Ik vermoed er bij te zijn maar kan het helaas nog niet definitief doorgeven.
ckong":8lv41u0m said:Sphere":8lv41u0m said:Ik vermoed er bij te zijn maar kan het helaas nog niet definitief doorgeven.
Voor mij geldt hetzelfde.
VanDerPlaat":32ab0wh6 said:Hoe kunnen we de rest oefenen Ed?
Yep. Daytona USA op beginner winnen is gewoon een kwestie van het recht van de sluwste spelerKen":27xvhjx4 said:Daytona op beginner course dus iedereen kan winnen![]()
Da Dude":3ajif3uy said:Blijft met Sega Rally de 2 racegames in de arcades.