What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

cthulhu":3gx0cobm said:
Is er al bedacht welke spellen gebruikt gaan worden? Kan ik gaan "trainen"...als ik niet te lui ben (komt hoogstwaarschijnlijk weer niets van).

Dat zou ik ook wel willen weten ja.

We zijn er bijna uit! Hou de topic in de gaten.

Ik mis nog wel wat aanmeldingen van trouwe klanten, kijk even of je er wel bij staat en geef je zsm op!

Vwbabe
Wause
Gypsyqueen
Zijn ook weer van de partij.
Vwbabe en ik zeker. Ik maak gebruik van hasan's aanbod ;)

Ik ben ook aanwezig. Kom mee met DLX en VanDerPlaat

ckong":8lv41u0m said:
Sphere":8lv41u0m said:
Ik vermoed er bij te zijn maar kan het helaas nog niet definitief doorgeven.

Voor mij geldt hetzelfde.

Geldt ook voor mij, ga mijn best doen maar kan nog niets toezeggen ivm met een weekenddienst.. :)

Na wekenlang overleg, beraad en duizenden inzendingen zijn we tot de volgende games gekomen voor het toernooi. Oefenen maar dus!

De games voor het toernooi zijn:

Outrun 2
Hyper Street Fighter 2 Anniversary Edt.
Mario Kart Arcade
Virtua Tennis 2
Puzzle Bobble

Finale game: Daytona USA

Nou laat het bluffen maar beginnen dan he?

*Ai kunnen we dat nog veranderen? Deze set is denk ik niet zo leuk want dan win ik alles...*

Hoe kunnen we de rest oefenen Ed?

VanDerPlaat":32ab0wh6 said:
Hoe kunnen we de rest oefenen Ed?

Oefenen heeft geen zin. Ik heb iemand wel een toernooi zien winnen, omdat ie goed kon sjoelen :P

Komt er ook een Daytona Noob sectie en een pro sectie.
Ik heb een paar keer tegen Jinxz mogen racen, met als gevolg: 1 ronde achterliggen.

Maar mariokart op de WII voor de aankomende weken maar spelen ;-) ...

Het is wel een heel erg leuke mix. Zin an!!!

Daytona op beginner course dus iedereen kan winnen :)

Ken":27xvhjx4 said:
Daytona op beginner course dus iedereen kan winnen :)
Yep. Daytona USA op beginner winnen is gewoon een kwestie van het recht van de sluwste speler :) Je kunt 7 ronden aan kop liggen en toch nog in de laatste bocht worden ingehaald als je een foutje maakt of even niet oplet wat er achter je gebeurt. Dat maakt het zo leuk om te doen.

Da Dude":3ajif3uy said:
Blijft met Sega Rally de 2 racegames in de arcades.

Nee man Cruis n World was 1 van men favorieten :P (toen ik klein was en in de arcades speelde in Italie).

Crusin usa op de N64. Die wilde mijn vrienden altijd doen, gewoon gas geven, beetje sturen, en remmen ho maar. werelds

Daytona blijft qua skillz n thrillz no. 1. Voor mij iig. dan. Wat Cage zegt; de combi van de iron fist aan het stuur icm concentratie en je niet laten afleiden en beetje mossel zijn key. Één foutje en je leg dr af, das de thrill. Sega rally is imho wat geraffineerder maar zeker zo spannend ook vanwege de kleine diversiteit in surface loss op de verschillende terrains.

CnUsa is meer Outrun like en minder competitief al zeg ik zelf. Wel gruweloze game uiteraard..... Heel wat pesetas in geramd vroegah!

Pik ff Chapster en mattie op 15e in Breedaatje en rijden dan mee n Sweet Lake dus die zijn er gegarandeerd ook bij! Community completion!

Back