The memories.. ik speelde Afterburner en Thunderblade destijds ook met 1 of 2 gulden uit. De Thunderblade zal er misschien niet meer bij zijn de volgende keer: die hadden we te leen.sparky":2pfuoxmg said:WOW het ziet er echt te gek uit! Ik moet toch ook ooit eens komen. Effe kijken of ik Thunderblade nog kan uitspelen met 1 gulden zoals vroeger bij Centerparcs als klein menneke.
haha balen, jammer dat je nu weer nét een foto hebt gemaakt van m'n verlies vs Cageman. De rematch was legendarisch trouwens 8)Jinxz":2d90j1b0 said:Heb ff de foto's resized en online gezet:
![]()
Had je verwacht dan mij te kunnen verslaanAbc123":32skmzcn said:Vwbabe scoorde hoger dan mij, lol
Justice is servedsombetzki":8nnc9bzq said:Dat betekent cageman op 8 ipv 10. En dan zakken Psykick en ik een plaatsje.
Ja 8)vwbabe84":2vhxmimx said:Had je verwacht dan mij te kunnen verslaanAbc123":2vhxmimx said:Vwbabe scoorde hoger dan mij, lol![]()
Abc123":16jd6gyy said:Ja 8)vwbabe84":16jd6gyy said:Had je verwacht dan mij te kunnen verslaanAbc123":16jd6gyy said:Vwbabe scoorde hoger dan mij, lol![]()
Sowieso met vechtspellen! Dan versla ik je met gemak. Met Daytona verlies ik altijd van jou.![]()
Ratson":c5rkxr38 said:Jij bent alleen goed in fighters door gebrek aan echte concurrentie, lol.