What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event II: Out of Space!

Beetje laat maar ik had nog een babykamer te schilderen vandaag :), maar echt het was een van de coolste dagen op het NGC gisteren terwijl ik nog uren te laat was om mee te doen aan de shmup battle ook! De huidige setup is echt top, zoveel nieuwe games zeg, bizar gewoon. En initial D 6 is leuk, maar kom op Daytona x 6 is echt de bomb en ik denk dat ik nog best tot 23 uur had kunnen racen als ik geen blaar op mijn stuurhand gekregen zou hebben. Gruwelijk cool, vette avond, dikke shit: jammer dat we weer een kwartaal moeten wachten om deze harcore te kunnen beleven!!! Wel weer wat nieuw vuur voor mij eigen room gekregen, dus ga daar weer eens mee aan de slag. Thanks guys!!
 
Wow, jongens... just... WOW! Ik heb -uitzinnig- genoten van het event! Ik gloei nog een beetje na van de rush van het spektakel. Wat daar allemaal stond om gespeeld te worden deed me echt thuis voelen. Ik had dit echt voor geen goud willen missen. 't Was alleen jammer dat ik mijn favoriet in de compo (Giga Wing) zo onwijs gebungled heb, om vervolgens tweemaal mijn PB te verbeteren. Pitfalls of pressure? Enfin, Sombetzki kan erover meepraten...

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik mijn enthousiasme precies moet kwijtraken/ventileren/whatever, dus laat ik het maar zo zeggen, dikke, vette, gouden pluim voor de organisatoren, mijn felicitaties voor de winnaar(s) (Japancollector of Asure/Lorre, daar ontstond nogal verwarring over), en duizend dankjes aan de aanwezigen die ik heb mogen ontmoeten, en dit event een welhaast onmisbaar event hebben gemaakt.

Volgende keer ben ik -zonder meer- van de partij! Ik kan (bijna) niet wachten!

Mark -~-
 
Trailblazer":3vypf60s said:
Jinxz":3vypf60s said:
.Het is bijzonder om te zien hoe iedereen voor de duur van 1 credit veranderd in een autistische schietbaas ;) Ik zal de gezichten en hangende tongen niet snel vergeten

LOL

Ps. Voor jou ook veel respect kerel, Darius en ID 6 zijn niet uit de lucht komen vallen en ook jij hebt gewoon snoeihard meegewerkt om dit alles waar te maken. Kudos!!
100% agreed!

Muijsch":3vypf60s said:
Ik gloei nog een beetje na van de rush van het spektakel.
Herkenbaar :)
 
Geweldige dag gehad en sfeer.Ik en de introducee mee was hebben het erg naar ons zin gehad .Het ging veel beter dan verwacht aangezien ik een tijdje geen shmup had gespeeld .Ook veel mooie kasten aanwezig. Ook weer wat nieuwe waaronder die epic darius cab.En ben erg blij met de plaats ik behaald heb

Ik had darius uitgespeeld en zag opeens pyramid inc en een bekende naam staan tussen hoofdprogameurs.Idd ik ben een tijdje geleden naar japan geweest en naar de comiket geweest.Ik was daar bij het doujinshi software gedeelde .Opeens sprak iemand me aan best goed engels kon en heb ik tijdje mee gesproken.Ik vertelde dat ik retro games spaarde en ik opzoek was naar x68000 software maar nog niet in akihabara kunnen vinden.De desbetreffende persoon zie nog 8 titels had en deze gratis kon krijgen en naar me toe kon sturen.Deze heb ik gekregen en heb een philips videopac met aardig wat games teruggestuurd .Idd vertelde dat hij werkte voor pyramid inc en ook aan dbz bodukai gewerkt had. De naam en bedrijf komen overeen in de aftiteling overeen met persoon. en heb destijds ook kort email contact gehad voor de afhandeling.Toch grappig persoon jaren geleden ontmoet heb in aftiteling zie verschijnen van een darius spel in zon epic cab

Komen de score's/ranks ook online ? .Ik ben ook benieuwd naar de plaats van introducee . en ook van de andere aanwezige :D
 
Ik hoef de scores niet te zien, want ik scoorde erg laag XD
Nogmaals, een fantastisch evenement en petje af voor de organisatie. :)
 
Cageman heeft eigenlijk het gevoel wat we als NGC team aan de dag hebben overgehouden goed verwoord; het was echt een fantastische dag. Het is gaaf om te zien hoe steeds meer mensen zich echt inzetten voor het NGC. Niet alleen om mee te helpen met de voorbereiding ervan, maar ook door 3 uur in een auto te gaan zitten. Dat doet ons echt goed, bedankt daarvoor.

Mijn persoonlijke drive is dat mensen elkaar weten te inspireren. Of het nou ruderudie is die weer met z'n gameroom aan de gang gaat, Muijsch die niet eens zo goed weet waar ie met z'n enthousiasme naartoe moet, de Dudesons uit het Noorden die elkaar weten te vinden om te oefenen voor het event (en dus ook zo'n beetje alles wonnen) of onze grote vriend Ratson die weer een dagje een happy camper kon zijn :)

Tot de volgende keer!

PS. Scores komen z.s.m. online.

PPS. Jinxz, sombetzki en vwbabe ik heb een paar foto's van jullie gebruikt om op Facebook te zetten. Mocht je hier bezwaar tegen hebben let me know.
 
Ken":11cz3q42 said:
PPS. Jinxz, sombetzki en vwbabe ik heb een paar foto's van jullie gebruikt om op Facebook te zetten. Mocht je hier bezwaar tegen hebben let me know.

Geen probleem.


@japancollector
Nice man. Leuk om op zo'n manier een bekende terug te zien komen. Mooie persoonlijke connectie met Japan.
 
Ken":2pmo660p said:
PPS. Jinxz, sombetzki en vwbabe ik heb een paar foto's van jullie gebruikt om op Facebook te zetten. Mocht je hier bezwaar tegen hebben let me know.

Uiteraard geen enkel probleem!
 
Enige wat ik nog kan zeggen is HOLY SHIIIIT wat een gave verzameling.

Petje af en diepe buiging voor de organisatoren, was echt een geweldige dag.
 
nxt time ben ik er weer bij, gelukkig niet veel gemist zie ik al



*hoofdkussen pakt om fuuuuuuck in te schreeuwen*
 
Je mag van mij altijd foto's plaatsen :D Vind het altijd leuk ze terug te zien.
Ratson heeft inderdaad een fijne dag gehad en is blij dat hij toch gekomen is.
 
Wat kan ik nog toevoegen aan deze lofzang. De sfeer was goed, de cabs waren fantastisch en de "Daytona wall" was EPIC !!!

We zijn 2 dagen verder en mijn armen zijn nog altijd stijf van de talloze rondjes Daytona.

Bedankt mannen :!: :D
 
Hier nog wat NGC madness voor de mensen die nog geen genoeg hebben van al het gamegeweld van zaterdag.

IMG_3415.JPG

IMG_3416.JPG

IMG_3417.JPG

IMG_3418.JPG

IMG_3419.JPG

IMG_3420.JPG

IMG_3421.JPG

IMG_3422.JPG

IMG_3423.JPG

IMG_3424.JPG

IMG_3425.JPG

IMG_3426.JPG

IMG_3427.JPG

IMG_3428.JPG

IMG_3429.JPG
 
Blij toe dat ik toch gegaan ben, had een dip ervoor maar als ik niet was gegaan en dat had gemist, was ik rijp voor opname geweest. Ik ben nu nog helemaal happy.
Had ik echt even nodig, bedankt allemaal.
 
fijn om te horen dat het je goed heeft gedaan. het was leuk dat je erbij was en dat we elkaar even de hand hebben kunnen schudden. tot de volgende keer.

en als je vette scores haalt met mushihimesama futari, graag even doormailen :D
 
Bedankt dat ik kon komen :D
het was echt leuk!!!!
Ben in slaap gevallen met shmup dromen en wakker geworden met shmup dromen!
Nu wil ik zelf een shmup hebben, ik zat te denken om Gradius te downloaden op mijn wii en 3ds,
als jullie nog andere goede weten laat maar horen.

Volgende keer kom ik weer gezellig mee gamen! :D
 
Back
Top