cotje":3b8xbrd7 said:Afijn, nu weer ontopic!
Start gewoon een topic in offtopic! Kan ik een foto van mijn Porsche 911 neerzetten die ik ook drie jaar geleden met enorme pijn in mijn hart heb weggedaan... :-|
cotje":3b8xbrd7 said:Afijn, nu weer ontopic!
Cageman":q7spbtwp said:Kan ik een foto van mijn Porsche 911 neerzetten die ik ook drie jaar geleden met enorme pijn in mijn hart heb weggedaan... :-|
goatboy":2mxbpk52 said:Cageman":2mxbpk52 said:Kan ik een foto van mijn Porsche 911 neerzetten die ik ook drie jaar geleden met enorme pijn in mijn hart heb weggedaan... :-|
Hoe oud zijn je kids
Oh?cotje":5r6qti0d said:The cab has left the garage![]()
Paul (p-nut) veel plezier ermee
![]()
Psykick":39sbn4np said:op naar het volgende projectje Marco!
jiggymf":1n763tc5 said:Ik snap er alleen geen fluit van, je hebt dit ding toch heel recent van Hasan gekocht?
Vanwaar nu weer de verkoop?? Heb dat helemaal gemist volgens mij, dacht dat je hem voor jezelf aan het restaureren was, of vond je het toch niks? grz Jig