A
Anonymous
Guest
Witte bezel of niet wel erg netjes en snel gedaan, Top! 
Da Dude":2ad6rcnk said:Hey,wat gebruik je voor PC? P4 of toch hoger richting core2duo/quad?
jiggymf":p7owf1jz said:><
Lancia Delta HF Integrale / EVO zo te zien gok ik
Tof man, rijd je recreatief, circuitwerk? Rallywerk?
jiggymf":apjpi7zh said:Als je een keer naar een meet komt moet je zeker met die auto komen, vind dat altijd onwijs leuk om te bestuderen![]()