Donderdag de Naomi universal bij Hasan opgepikt en meteen aan de slag gegaan met het demonteren, choppen, schoonmaken en spuiten van de meeste onderdelen. Alles gaat vooralsnog voorspoedig 8) en ik ben blij met het resultaat tot dusver.
Nu nog het front, bezel en legs spuiten. Dacht eraan de legcovers knaloranje te spuiten :? Volgens mij staat dat wel leuk bij de nieuwe CP-art die nog erop komt.
alle foto's:
http://89.99.104.52/arcade/MyCabs/Naomi/WEB/index.html
Nu nog het front, bezel en legs spuiten. Dacht eraan de legcovers knaloranje te spuiten :? Volgens mij staat dat wel leuk bij de nieuwe CP-art die nog erop komt.
alle foto's:
http://89.99.104.52/arcade/MyCabs/Naomi/WEB/index.html