What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

cotje":3b8xbrd7 said:
Afijn, nu weer ontopic!

Start gewoon een topic in offtopic! Kan ik een foto van mijn Porsche 911 neerzetten die ik ook drie jaar geleden met enorme pijn in mijn hart heb weggedaan... :-|

Cageman":q7spbtwp said:
Kan ik een foto van mijn Porsche 911 neerzetten die ik ook drie jaar geleden met enorme pijn in mijn hart heb weggedaan... :-|

Hoe oud zijn je kids Arjan? 😉 Naomi/Mame project ziet er trouwens top uit Cotje!

goatboy":2mxbpk52 said:
Cageman":2mxbpk52 said:
Kan ik een foto van mijn Porsche 911 neerzetten die ik ook drie jaar geleden met enorme pijn in mijn hart heb weggedaan... :-|

Hoe oud zijn je kids

LOL!

heheheh! oud genoeg om te begrijpen dat papa ooit een 'race-auto' heeft gehad, maar nu niet meer.. :-)

The cab has left the garage :) :cry: Paul (p-nut) veel plezier ermee :)

sold.jpg

imag0342v.jpg

imag0343x.jpg

imag0344qt.jpg

:D bovenste deel was loeizwaar :D vandaag gelijk Golden Axe 2 uitgespeeld :D arcade kast verdient zich zelf terug, ik heb ontelbaar credits verspeeld :P

Marco (Cotje) heeft uitgebreid en enthousiast verteld wat hij allemaal had gedaan en hoe het mame/hyperspin in grote lijnen werkt :D hardstikke bedankt! De Naomi ziet erg werkelijk fantastisch uit:) mooi wit / strak gespoten:)!

De constructie waarbij de kabels met elkaar zijn verbonden om er zo voor te zorgen dat de kast makkelijk in 2 delen kan worden verhuist is werkelijk geniaal :D Ik heb vandaag ook usb draadloos toetsenbordje op aangesloten :D zodat ik snel aan de slag kan met het mame/hyperspin gedeelte.

Het is wel passen en meten :P ik kan voorlopig geen 2de kast kwijt haha :P

Resultaat mag er wezen!

Ik snap er alleen geen fluit van, je hebt dit ding toch heel recent van Hasan gekocht?
Vanwaar nu weer de verkoop?? Heb dat helemaal gemist volgens mij, dacht dat je hem voor jezelf aan het restaureren was, of vond je het toch niks?

grz Jig

jiggymf":1n763tc5 said:
Ik snap er alleen geen fluit van, je hebt dit ding toch heel recent van Hasan gekocht?
Vanwaar nu weer de verkoop?? Heb dat helemaal gemist volgens mij, dacht dat je hem voor jezelf aan het restaureren was, of vond je het toch niks? grz Jig

Snap dat je het niet begrijpt :)

Wist bij voorbaat dat ik de cab niet kon houden vanwege plaatsgebrek. Kon het alleen niet laten dit hobby klusje op te pakken. Het kriebelde teveel en ben ook blij dat ik het heb gedaan. Zoals gezegd, beleef veel plezier aan het sleutelen en de uitdaging iets aan de praat te krijgen. In mijn geval staat de monitor altijd centraal en is dat meestal de basis waarop ik een projectje start.

Ooit krijg ik toch echt een eigen gameroom met diverse woodies, tables en candy's! Niet te vergeten een Sega Rally 😉

*kuch* daytona usa *kuch*

Ok, dan snap ik het weer na je update ^^

Back