What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MF 1.5 xbox 360

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
almighty":eodi7oga said:
Een leuke game, niks meer en niks minder. :)

Leuke game? Pas op dat je niet geflamed wordt! Er zijn hier een aantal diehards die het een übergame vinden. 😉

Hoop hem zelf ook snel te kunnen spelen?

pooyan":2pinzhvd said:
almighty":2pinzhvd said:
Een leuke game, niks meer en niks minder. :)

Leuke game? Pas op dat je niet geflamed wordt! Er zijn hier een aantal diehards die het een übergame vinden. 😉

Hoop hem zelf ook snel te kunnen spelen?
idd :lol:

Ik heb de game sinds maandag; direct al credit feedend uitgespeeld. Moet eerlijk bekennen is niet helemaal mijn ding, maar wel geinig :lol:. Prefereer toch meer de klassieke schmups met ruimte schepen. Het is me iets too much, maarja dat is Cave. Maar doordat de game regiovrij is uitgebracht, kon ik het niet laten :).

Robert":1fwf5toa said:
Ik heb de game sinds maandag; direct al credit feedend uitgespeeld. Moet eerlijk bekennen is niet helemaal mijn ding, maar wel geinig :lol:. Prefereer toch meer de klassieke schmups met ruimte schepen. Het is me iets too much, maarja dat is Cave. Maar doordat de game regiovrij is uitgebracht, kon ik het niet laten :).

Gewoon er doorheen spelen is wel leuk maar hierdoor mis je een hoop dieptegang. De meeste Cave games zijn ontworpen rondom een chain score systeem. Bijvoorbeeld in normal mode Futari moet je de juiste shot (A of B) hanteren corresponderend met de juiste chain kleur (groen of blauw) om zoveel en groot mogelijke gems te kunnen scoren. Speel zelf ook nog steeds 'classic' shooters met plezier maar Cave is wel wat anders ja. :)

Anyhoe, Toch goed dat je hem hebt gekocht man.

ik ben nog steeds mushiloos...denk dat ik toch maar een duallayer dvd writertje aan ga schaffen.

Hier ook nog steeds niets :( Heb al zo vaak op het punt gestaan de game ergens anders te bestellen.. Maar dan zal je net zien dat je ze beide op hetzelfde moment binnen krijgt.

@Ken, Dat zou best kunnen. Nog nooit in verdiept eigenlijk. Geld is dan wel al afgeschreven iig. Dan zou het pakketje terug moeten naar afzender en die moet dan het geld terug overmaken...

Mensen in Amerika hebben hetzelfde probleem,niet alleen die besteld hebben via PA.DE posterijen zijn gewoon een drama op het moment.

tsjonge, maar het is niet de fout van play-asia, onze postbezorger heeft kennelijk iets wat te druk bezig met MushiHimeSama Futurai 1.5 spelen :)

ik heb de post ook nog niet ontvangen.

De game nog steeds niet binnen. Het klote ervan is dat ik (we) geen tracking nummer heb(ben). Het zal toch niet zo zijn dat een deel van de zending van 25-11 'zoek' is. Ik wacht nog een paar dagen en dan bestel ik hem opnieuw. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik er weer eentje moet verkopen (in nieuwstaat :D )

pooyan":3irnfug8 said:
.... het zal toch niet zo zijn dat een deel van de zending van 25-11 'zoek' is....

Zou het wel gaan denken.
Kep andere spullen van PA al ruim een week binnen en die waren 10-12 afgestuurd.

mijn ervaring is dat sommige dingen uit het buitenland belachelijk lang kunnen duren, terwijl later bestelde spullen uit hetzelfde land er eerder zijn

zo heb ik eens 2 maanden gewacht op een chrono trigger uit de UK.. terwijl latere bestellingen uit UK binnen 4 dagen binnen waren
waar het door komt.. geen idee :s

Back