What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MF 1.5 xbox 360

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
pooyan":1k8w5lh6 said:
Het is gewoon een ander soort spelbeleving.
Hoe is het een andere spelbeleving? Je gooit de Xbox 360 op 31khz in je cab en je hebt precies dezelfde game qua gameplay. Nee, wat zeg ik..beter nog door de superieure graphics die absoluut invloed hebben op de speelbaarheid. Ik heb bovendien vanavond met de SF IV CE stick gespeeld en het speelde als een trein.
pooyan":1k8w5lh6 said:
een port van een originele game kan per definitie niet beter zijn het origineel.
Welke SEGA arcade games waren op Naomi net (of zelfs half) zo goed als op Dreamcast? Als we het toch over 'opgepoetste' games hebben...
 
Heb even een paar posts verwijderd, laten we even proberen ontopic te blijven in deze thread. Thanks.
 
Jammer, Had de laatste posts nog niet gelezen. Soms is een beetje dollen ook goed voor het doorbreken van de sfeer.
 
ja wel jammer had wat leuke gay opmerkingen geplaatst, ik dacht dat iedereen eindelijk uit de kast was :cry:

Ok on topic, wat een vette game ;)
 
Gisteren de mijne besteld by PA,vandaag kreeg ik het bericht shipped(kerstkadootje van mijn schoonmoeder)
 
Ratson":11gie4mo said:
Gisteren de mijne besteld by PA,vandaag kreeg ik het bericht shipped(kerstkadootje van mijn schoonmoeder)

benieuwd of je hem eerder binnen hebt dan ik, die van mij is 25 november geshipped en heb m nog steeds niet binnen.
 
Ik heb hem ook nog steeds niet :(
Vandaag wel en HRAP-EX stick besteld die ik morgen als het goed is in huis heb.
Wilde eerst een Xbox 360 controller hacken en inbouwen in een Sega Virtua Stick. Maar sommige puntjes op die print zijn ZO klein dat het mij niet is gelukt helaas.
 
Zonde dat je pad hack niet gelukt is, al zijn de richting toetsen 2 mm2 idd, echt pittig soldeer klusje.


Probeer anders een madcatz arcade stick te scoren die zijn (veel) makkelijker te hacken.

Cab is > stick, vind ik.

Verder natuurlijk wel een fijne accessoire die stick, soms wil je gewoon op de tv gamen en dan is het wel een must.


Raar btw, dat ie er hier wel is.... tegelijk verzonden.
 
7-Dec-2009 Netherlands Arrived and is being processed.
7-Dec-2009 Netherlands Pending customs inspection.

pfff, hoe lang gaat dit nog duren :evil:

Maar ik hoef me nog niet niet te vervelen hoewel ik nu wel erg nieuwschierig ben na de port.
 
almighty":5feu7u6v said:
7-Dec-2009 Netherlands Arrived and is being processed.
7-Dec-2009 Netherlands Pending customs inspection.

pfff, hoe lang gaat dit nog duren :evil:

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik had laatst iets in customs liggen voor ...... 39 dagen. :?

Maar ik zal voor je duimen.
 
pooyan":242l4pmq said:
almighty":242l4pmq said:
7-Dec-2009 Netherlands Arrived and is being processed.
7-Dec-2009 Netherlands Pending customs inspection.

pfff, hoe lang gaat dit nog duren :evil:

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik had laatst iets in customs liggen voor ...... 39 dagen. :?

Maar ik zal voor je duimen.
Zorg er wel voor dat dat niet gebeurt, heb eens 10 dagen moeten wachten en meteen gebeld want max mogen ze het maar 10 werkdagen vasthouden dit i.v.m EMS post.
Je betaald er ook voor (EMS) dus zou gewoon belachelijk zijn als het dan zolang moet duren.
 
Ik heb laatst iets bij de douane gehad dat tien dagen was blijven liggen.Kon ik effe 24 euri betalen aan invoerrechten en onderzoekskosten voor een us snes met een paar spellen. :cry:
Criminelen werken hoofdzakelijk in opdracht van de overheid 8)
 
joeks":35o5d87d said:
Ik heb hem ook nog steeds niet :(
Vandaag wel en HRAP-EX stick besteld die ik morgen als het goed is in huis heb.
Wilde eerst een Xbox 360 controller hacken en inbouwen in een Sega Virtua Stick. Maar sommige puntjes op die print zijn ZO klein dat het mij niet is gelukt helaas.
Wat voor X360 controller was dat? Als je het alsnog wil kan ik hem wel voor je hacken. Heb zowel Microsoft als Madcatz controllers gehackt.
 
Dat was een originele Microsoft wired controller. Viel tegen met die kleine printbaantjes :) Kon misschien beter een Madcatz stick gebruiken zoals ElPacho zegt, maar die had ik niet zo 1-2-3 liggen.

Nu heb ik dus een HRAP-EX, ga wel buttons en stick veranderen in Seimitsu denk ik. De kant-en-klaar Hori met Seimitsu onderdelen (HRAP-EX-SE) kon ik niet lokaal bestellen. Amazon verkoopt ze voor maar 89 dollar (!) maar verzendt die stick niet naar NL.

SD5k, gewoon geinteresseerd hoor, maar wat vraag jij voor een Xbox360 (Madcatz) controller hack? Mocht ik er toch nog eentje willen voor die Virtua Stick van jou :)
 
joeks":3djie28i said:
Dat was een originele Microsoft wired controller. Viel tegen met die kleine printbaantjes :) Kon misschien beter een Madcatz stick gebruiken zoals ElPacho zegt, maar die had ik niet zo 1-2-3 liggen.

Nu heb ik dus een HRAP-EX, ga wel buttons en stick veranderen in Seimitsu denk ik. De kant-en-klaar Hori met Seimitsu onderdelen (HRAP-EX-SE) kon ik niet lokaal bestellen. Amazon verkoopt ze voor maar 89 dollar (!) maar verzendt die stick niet naar NL.

SD5k, gewoon geinteresseerd hoor, maar wat vraag jij voor een Xbox360 (Madcatz) controller hack? Mocht ik er toch nog eentje willen voor die Virtua Stick van jou :)
Naar mijn mening is een Microsoft niet veel moeilijker dan die van Mad Catz eigenlijk.
En ik doe het tegen een kleine vergoeding (of een leuke game ofzo), voor het te gebruiken materiaal vooral. Ik ben geen pro, maar de 5 padhacks die ik heb gedaan doen het allemaal nog, ik verzeker al m'n soldeerpunten achteraf met een lijmpistool namelijk. :P

En om ook nog even ontopic te blijven: ik ben geen diehard shmupper maar heb na dit topic zojuist te hebben doorgekeken de game toch maar besteld.
 
Heel verstandig,hoe meer mensen deze game kopen des te groter de kans op meer van deze regio vrije juweeltjes
 
GVD, FT nog steeds niet ontvangen. :evil: :evil:

Is nu al 15 dagen onderweg, is extreem lang voor PA.
 
Ze vinden al die pakketjes van Playasia met die vreemde naam Mushiblibliblibla natuurlijk uitermate verdacht....
 
Toevallig iemand Futari op de mat vandaag? Ik weet nog niet of de post bij mij al is geweest hoor, ben niet thuis. Dus zou nog kunnen.

***UPDATE***
Nog steeds geen Futari :( Post is net geweest.
 
Back
Top