What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MF 1.5 xbox 360

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Vandaag kaartje door de bus omdat het pakje niet door de bus paste :evil:
Normaal passen ze wel maar omdat het 'Futari' is niet.Morgen kan ik hem ophalen bij het postkantoor.

pooyan":3pycvnwn said:
Still counting :evil: :evil: :evil:
+2 :evil:

edit: net even gekeken maar krijg nu een heel ander bericht:

14-Dec-2009 Netherlands In transit. :D

Ik zou ook maar gewoon stoppen met bij Play Asia te kopen. Die gasten versturen zoveel dat bijna alles van hun wordt vastgehouden, dus ik zou gewoon lekker een betrouwbare bron uit Japan of Hong Kong via Ebay nemen en daar afnemen. Is vaker goedkoper en sneller binnen. Ik had hem 27 november betaald en vandaag door de bus gevallen en geen douane gezeik. Is geen garantie, maar volgens mij is PA al zo bekend dat alles wordt gecheckt van die gasten. In ieder geval succes jongens en ik hoop dat jullie hem zsm kunnen knallen.

same here!
25 november verstuurd door PA; nog niet binnen.
30 november heb ik bij PA iets anders gekocht en die krijg ik gisteren binnen...stop mij maar in een condoom!
:?:

Ratson":1xae6qrs said:
Ik heb laatst iets bij de douane gehad dat tien dagen was blijven liggen.Kon ik effe 24 euri betalen aan invoerrechten en onderzoekskosten voor een us snes met een paar spellen. :cry:
Criminelen werken hoofdzakelijk in opdracht van de overheid 8)

had het ook bij een aantal NTSC snes games.. die verkoper had er vrolijk opgezet dat het oude games waren ter waarde van 200 dollar.. moest ik invoerrechten betalen

Excuses ik had pas de 1e van december betaald hehe...dus later die week pas gepost ;)

Vandaag komen ze voor de tweede keer en mag fijn 25 euro bijbetalen :evil:
Baal nu al van de game, alles met airmail geen problemen via PA maar als het met ems komt altijd gezeik.
Dan te bedenken dat ik voor dit geld ook de Limited Edition kon kopen...

Nu maar hopen dat hij echt zo goed 😉

almighty":1poofcul said:
Vandaag komen ze voor de tweede keer en mag fijn 25 euro bijbetalen :evil:
Baal nu al van de game, alles met airmail geen problemen via PA maar als het met ems komt altijd gezeik.
Dan te bedenken dat ik voor dit geld ook de Limited Edition kon kopen...

Nu maar hopen dat hij echt zo goed 😉
:evil: Die game is niet eens te koop in Nederland. Hoe kunnen ze nou hiervoor gaan rekenen? Ik haat deze shit! Had hetzelfde met blazblue.

het is eigenlijk belachelijk want als je met het vliegtuig zou gaan mag je tot bijna 500 euri aan goederen importeren belastingvrij

PA heeft op mijn verzoek de waarde die op de buitenkant staat vermeld verlaagd. Werkt wel heel vaak en had hem ook eerder binnen.

De 360 DS LE was ook met EMS verzonden vanuit Japan afgelopen voorjaar.
Kwam in totaal op 190 euri die game, ook een kadootje van de douane van een kleine 30 euro er boven op ..... :shock:

Deze keer had ik meer mazzel met de Futari LE.

Moet nog wel even de black label dl voor Futari .... hoop gedoe geeft dat bij mij thuis (wired internet overal in huis, behalve op zolder ...... en daar staat de 360)

Zijn er meer onder jullie die FT nog steeds niet binnen hebben terwijl het 25-11 is verstuurd (vlgs. opgave PA)?

Het zal toch niet in de post zijn kwijtgeraakt. Sta bijna op het punt er nog 1 te kopen, die raak ik toch wel weer kwijt als de andere ook opduikt.

Ik kreeg vandaag een nieuwsbrief van PA waarin staat dat het in deze tijd langer duurt,maar het probleem ligt niet bij PA maar bij de Hong Kong postal service.Er was een link naar een site waar werd aangegeven dat vanwege kerst het ongeveer 30% drukker is dan normaal bij de posterijen en koeriersdiensten vanaf eind oktober.Hierdoor duurt het vaak minstens 2 weken en in een aantal gevallen zelfs langer

http://hongkongpost.com/eng/misc/specia ... 20091204a/

pooyan":1w7xc3m5 said:
Zijn er meer onder jullie die FT nog steeds niet binnen hebben terwijl het 25-11 is verstuurd (vlgs. opgave PA)?

Het zal toch niet in de post zijn kwijtgeraakt. Sta bijna op het punt er nog 1 te kopen, die raak ik toch wel weer kwijt als de andere ook opduikt.

Je bent niet de enige, ik heb hier ook nog geen FT 1.5 binnen.
Even geduld, we hebben FT 1.5 pas volgende jaar binnen :)

Als iemand in de buurt van Den Haag is en hem te graag wil spelen, mogen ze wel mijn game meenemen, als ik maar asap eentje terugkrijg hehe...ik hoor het wel ;)

Psykick":vu7ivzav said:
Als iemand in de buurt van Den Haag is en hem te graag wil spelen, mogen ze wel mijn game meenemen, als ik maar asap eentje terugkrijg hehe...ik hoor het wel ;)

hèhè, ik speel zolang wel even een backupje :lol:

Back