What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mega man

Een PC in elkaar zetten met goede specs kost je (zoals hierboven ook staat) al snel 1000 euro. Daar heb ik een X1 en een PS4 voor :mrgreen:[/quote]
Tuurlijlk daarom heb ik zo ook
 
Mart":1w9djno0 said:
Da Dude":1w9djno0 said:
En dat als je een console wegdoet,

Een console wegdoen ?? Wat zeg jij nou voor rare dingen man ? :mrgreen:


Ik heb mijn PS3 verkocht en daar mijn Ps4 van bekostigd. Ik ben primair een PC gamer.
En Consoles zijn leuk. Maar hou ze alleen als ik er een bepaald spel nog veel op speel.
Een xbox 360 heb ik atm alleen voor 3 games. (de rest heb ik op de PC van of speel ik niet meer).
Tekken tag tournament, Marvel vs Capcom en Akai Katana.
Kan zo zijn dat als Tekken 7 uit is, en akai katana op de PC speelbaar is, ik de 360 ook wegdoe.
MVC 3 heb ik ook op de ps Vita. Maar zou leuker zijn als die op steam of de ps4 opduikt
 
Back
Top