sharp":1j18zlxd said:Shurik":1j18zlxd said:Money can't buy love weet je.
Er gaan anders og genoeg mannen naar de hoeren. :twisted:
Shurik":20llf9ae said:sharp":20llf9ae said:Shurik":20llf9ae said:Money can't buy love weet je.
Er gaan anders og genoeg mannen naar de hoeren. :twisted:
Noem jij dat liefde?
Of bedoel je dat je de 360 beter even kan huren dan? :lol:
Maar met geld kan je wel exclusives kopen. MS pakt Japan nu veel beter aan met de 360 dan toen met de originele Xbox. MS had eerst het idee van "ze spelen wel wat we hun bieden" en dat was verkeerd, nu zeggen ze "we geven ze waar ze om vragen".Shurik":4n5rxcfa said:Hoeveel feiten iemand ook naar boven kan brengen dat de kans van slagen groter is, mijn gevoel zegt dat dat de kans net zo groot is als de huidige Xbox. Als straks de PS3 en Revolution er zijn zal er weinig japanner zijn die nog interesse heeft in de 360.
Money can't buy love weet je.
Shurik":39x058db said:Wat je wilt gozer. Ik ga niet zitten kiften ik zeg alleen wat ik denk.
Maar het enige wat Shurik hier waarchijnlijk op te zeggen heeft is "Wat je wilt gozer. Ik ga niet zitten kiften ik zeg alleen wat ik denk."
Akira":1lgozfy3 said:Niemand maakt hier een scene. Jij laat jouw verwachtingen weten en ik zeg dat die niet kloppen, en dus begint er een discussie, of dat zou eigenlijks moeten gebeuren ipv "Wat je wilt gozer. Ik ga niet zitten kiften ik zeg alleen wat ik denk." Daarom kwam ik met de " :roll: "
En hoezo zitten Sony en Nintendo in een betere positie in Japan? De consoles van Nintendo en Sony hebben ook hun handicaps net als de Xbox 360. En vooral Sony zal hier waarschijnlijk last van krijge. Microsoft's positie is verbeterd terwijl Sony's positie is verslechterd.
Of verwachtingen kloppen kun je pas na een redelijke periode zeggen, wat nu dus nog niet het geval is.
Hoeveel feiten iemand ook naar boven kan brengen dat de kans van slagen groter is, mijn gevoel zegt dat dat de kans net zo groot is als de huidige Xbox. Als straks de PS3 en Revolution er zijn zal er weinig japanner zijn die nog interesse heeft in de 360.
Money can't buy love weet je.