A
Anonymous
Guest
R-Type":1mnw0yuz said:Bomba":1mnw0yuz said:Gewoon een kwestie van smaak. Alleen omdat men zo positief is over ICO en jij het toevallig niets aan vindt, kun je het niet overrated noemen. :/
Er zijn zelfs mensen die FFVII, Panzer Dragoon Saga en Zelda OOT overrated vinden. Niet dat ik ICO met die spellen vergelijk, maar je moet het verschil tussen je eigen smaak en de daadwerkelijke kwaliteit van een game goed kunnen onderscheiden. Een game kan ERG goed zijn, maar je bent niet verplicht om het goed te vinden.
FFVII word heel erg gebashed in de Amerikaanse gaming scene, post maar eens op gamefaqs dat FFVII je favoriete game is en je bent meteen een nep gamer en je hebt FF6 dan zeker nooit gespeeld etc etc. Dit is ongeveer hetzelfde wat die bladen doen, namelijk jezelf laten gelden als "hardcore" en laten zien dat je "al veel eerder die serie speelde" en dus stoer bent. Want ik durf te wedden dat het gros van die pipo's zelf ook destijds FF6 niet heeft gespeeld (zo goed verkocht het toen ook weer niet buiten japan).
Op IGN en GF zijn ze gewoon psycho's imo.
Dan maar een nep gamer