What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

mag weg !

Kijk anders zondag even op de Bonami beurs.
Welke zoek je EUR/USA/JAP....versie?

Ik wil ook wel voor je kijken. Ik ga toch. pm dan even je gsm nummer. Bel ik wel als ik iets zie.
 
Slim tommie, ik ben benieuwd hoeveel vage telefoontjes jij krijgt binnenkort hehe
 
Hey,

Ik zou hem wel ff verwijderen (je nummer) en ik heb hem in me telefoon gezet.
Voordat je allemaal weirdo's en verkopers (van de krant, amnesty, kozijnen etc. etc.) aan de lijn krijgt.

Als ik er 1 zie SMS/bel ik je. En bepaal jij maar of je die wil.

P.s. prijsindicatie? Wat moet er zo 1 kosten, en geen lelijke doosjes neem ik aan. p.s. handleiding ??? moet die er ook in zitten?

heeeeeeeel tof dat je eff wil kijken gast !!

Geen probleem .
 
Mocht het niet gelukt zijn heb hier nog een uitstekende DD 1 liggen, boxed/compleet.Volgens mij wel usa maar moet ik even nakijken.
 
Mij was het niet gelukt.
Er lag 1 DD2 in baggerslechte doos voor VEEL te veel geld.
Maar die kerel vroeg overal de hoofdprijs voor. (lees: HANDELAAR :x )
 
volgens mij heb ik ook nog wel ee DD2, zeker niet in een bagger conditie :)

Zal als ik tijd heb vanavond ff een foto posten in m'n buy/sell&trade.
 
:)

anders stuur em ff hier heen

voelmenietgoed9 ape(n?)staartje hotmail punt com

bedankt

edit (cageman): email adres even wat cryptischer gemaakt om spam te voorkomen.
 
Back
Top