Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ik zou hem wel ff verwijderen (je nummer) en ik heb hem in me telefoon gezet.
Voordat je allemaal weirdo's en verkopers (van de krant, amnesty, kozijnen etc. etc.) aan de lijn krijgt.
Als ik er 1 zie SMS/bel ik je. En bepaal jij maar of je die wil.
P.s. prijsindicatie? Wat moet er zo 1 kosten, en geen lelijke doosjes neem ik aan. p.s. handleiding ??? moet die er ook in zitten?
Mij was het niet gelukt.
Er lag 1 DD2 in baggerslechte doos voor VEEL te veel geld.
Maar die kerel vroeg overal de hoofdprijs voor. (lees: HANDELAAR :x )