What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

leuke 'arcade' monitor

in die reclame zag je het van opzij. Zoals je in het publiek zou zitten.

Aan het begin had je de zwarte balken echt niet meer.
Dat was mooi. Meer beeld etc. Maar nu gaan ze in de bios weer breder, en zit je nog met 2 horizontale balken.
 
Da Dude":3uel70k4 said:
Maar nu gaan ze in de bios weer breder, en zit je nog met 2 horizontale balken.
Dat is al jaren zo, die films in widescreen.. en dan zit je inderdaad weer met zwarte balken :)
 
Jinxz":36dcqxrt said:
Da Dude":36dcqxrt said:
Weet ik, was alleen voor de uitleg. Maar zo blijf je wel bezig.
Moeten we nu dit gaan kopen voor de woonkamer?

http://www.philips.nl/c-p/58PFL9955...mbilight-spectra-3-en-perfect-pixel-hd-engine

Tja en het probleem van 21:9 TV's is dat in veel 16:9 films de ondertiteling in de zwarte balken staat. Dus Avatar kijken houdt in dat je de helft van de film mis loopt...
Met een beetje fatsoenlijke DVD/Blu-Ray speler heb je de mogelijkheid om de ondertitelings positie aan te passen, idem dito voor mediaspelers, dus in de praktijk heb je hier geen last van (behalve als je via kabel/schotel/digitenne een film gaat kijken).
 
Back
Top