What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Laser Snij service

Neo Geo versiersel gemaakt voor de muur in mijn game room :)

Filmpje!



Heb nu uit 4 vier platen gesneden:
UV Geel
UV Blauw
Transparant (achterkant)
Zwart (achterkant)

De Neo Geo logo op transparante plaat gelegd:

0iLZpEG.jpg



En definitief op de transparante plaat geplakt met seconde lijm op de hoekjes:


uutkfxa.jpg


xWLRxH2.jpg






En met zwarte plaat erachter:


cn9qvas.jpg


Blauw valt zo wel weg, maar onder UV licht moet het wel opgloeien, dat moet wel vet zijn.
Ga dat nog een keer testen.
Anders geen zwarte achtergrond en gewoon met transparante achtergrond tegen de muur.

Ga binnenkort nog eentje maken met opale kleuren (dus niet transparant) en dan wel op zwarte plaat :)

Leuk speelgoed!!! :D
 
Wauw, Dat is gaaf.

Misschien doe ik nog een beroep op je voor het snijden van een plexiglasplaat.
Ik pm je wel als ik de maten heb, en hoeft niet gratis natuurlijk
 
Thanks :)

Yes laat me maar weten.

Ik zal ook de dingetjes hier posten die ik voor mezelf maak, mocht iemand ook zoiets willen, stuur me een PM :)
 
Holy crap! Dat is echt cool! Kan je echt heel veel leuke man cave spulletjes mee maken. Moet maar eens wat dingetjes gaan verzinnen.
 
Ik heb op de zaak een Canon A3+ Pixma printer waar ik ook leuk artwork mee kan printen.
Kwam op het idee om de artwork van mijn MadCatz TE stick te vervangen.
Mijn neefje kan aardig photoshoppen had eentje gemaakt met Ryu thema.

Het zou wel fijn zijn als de laser snijder alle gaten eruit kan snijden, gelijk ff getest :D


(snijder maakt onnodige movements aan begin en eind, heb paar lijnen dubbel/verkeerd)

UncHYKw.jpg


Past perfect! :D

Alleen moet ik de artwork uitprinten zonder de circels/templates.
En goed uitlijnen onder de laser.
En printen op fotopapier :)
 
Voor mijn broer zijn favo character een print uitgedraaid voor zijn TE stick.
OxblaAq.jpg


Vandaag wilde ik die erin zetten, blijkt dat de originele artwork vastgeplakt is aan het plastic :S
Kon dus helaas niet even snel de artwork verwisselen :(
wI4Rz2d.jpg



Ik heb nog 2mm transparante acryl liggen gelukkig, een nieuwe "top plaat" eruit gesneden :D
uSwZZ4T.jpg



En het resultaat:
oVV3leM.jpg


:D
 
Back
Top