What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Laser Snij service

Jazeker :)
De platen (zowel transparant als zwart) heb ik op voorraad, ik heb dan alleen de juiste afmetingen nodig om de snijtekening te maken.

Als iemand mij de maten kan doorsturen (en ook waar de schroefgaten en slots moeten), kan ik er werk van maken.
Of mij zo'n systeem opsturen, dan kan ik het opmeten en gelijk testen of het past :)

Ik heb evt een 2 slot wat gebruikt kan worden hiervoor.
Ligt toch niks te doen zolang m'n cab het niet doet :(

Het is een heel tof project dit, wat bij mij ook was gesneuveld door de hoge verzendkosten.

Je woont zeker niet in de buurt van Haarlem Akuma2000?
Anders had ik hem wel even langsgebracht :-)

Awesome!

Doe je dan ook de onderkant opmeten?

uaEalqq.jpg

De voetjes zijn 3D geprint volgens mij, heb zelf (nog) geen 3D printer dus misschien als we sombetzki lief aankijken? :angelic-cyan:

Jouw plaatje doet het niet.
Ik ga kijken wat ik kan doen en als het mogelijk is, een eigen draai aangeven.
Het hoeft geen 1op1 kopie te zijn toch? :)

Kun je evt ook plexieglas buigen?
We willen een soort beschermkast bouwen om een neon verlichting te beschermen. Beetje idee als een aquarium.

Ik heb vandaag een 2 slots MVS van RoOd ontvangen, dus ik heb een voorbeeld waarmee ik kan werken :)
Zodra ik wat heb gemaakt, laat ik het hier uiteraard zien :)

Back